VERKOCHT: Sea-Gull Seamaster Aqua Terra hommage

Recent overgenomen van @EricPP. Toch is de klik er niet. Het klokje zelf oogt geweldig en ziet er gewoon heel goed uit, maar hij is qua stijl en formaat erg vergelijkbaar met mijn Enicar. Omdat de Enicar niet weg gaat mag deze dus wel weg :smile:

Het is voor het geld een prima klok. Voorzien van saffierglas met AT coating aan de binnenzijde. Mooie opgelegde gefacetteerde indices op geguillocheerde wijzerplaat. De wijzerplaat heeft een erg mooie zilver-wittige kleur. Ook heeft het klokje een gesigneerde en geschroefde kroon en een geschroefde zichtbodem.

Het verplichte rijtje:
Merk en type:
Sea-Gull Seamaster AT

Afmetingen:
diameter zonder kroon: 39mm
dikte: 12mm
lug-breedte: 18mm
lug-lug afstand: 42mm
50m waterresistant

Leeftijd van het uurwerk is onbekend, maar zal niet heel erg oud zijn.

Staat:
Het klokje is zoals Eric al omschreef in zijn advertentie: in absolute nieuwstaat! Enige puntje zijn enkele sporen van een bandenwissel aan de onderkant van een van de lugs. Voor de rest volledig kras vrij.

Klok komt zonder doos of papieren. Enkel met de getoonde cognac kleurige lederen band. De milanaise band hoort niet bij de deal, of je moet me een heel mooi aanbod doen :wink:

Ophalen in Den Haag is mogelijk, als mijn agenda dat toelaat. Aangezien ik momenteel in de eindfase van mijn afstuderen zit kan het een tijde duren voordat ik tijd heb. Mocht je niet kunnen wachten dan kan ik het klokje altijd naar je toe sturen.

Het uurwerk is een automaat, type Sea-Gull ST16.

Vraagprijs: €125,-
Ruil sta ik gematigd voor open. Als je iets heel erg speciaals hebt hoor ik het graag. Maximaal €50,- cash up vanaf mijn kant.

Hij is verkocht. Gelukkig blijft hij binnen het forum :wink:

1 like

Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.