Verkocht: Seiko 5 SNXS73 + Dao upgrade

Te koop, geen interesse in ruil

Zie topic:

Merk en model: Seiko 5 SNXS73
Diameter: 37mm
Leeftijd: paar maanden, 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires:

• bij Monsterwatches gekocht dus zat niet in doosje, ik doe hem in een platte langwerpige Geckota doos
  • wel boekje en garantiekaart aanwezig
  • op nieuwe solid bracelet met polished center links. stock bracelet zit er ook bij. NB ik kon van de solid bracelet maar 2 extra links terugvinden. Ik ben niet zeker of er meer waren. Hij staat nu op pols van 16,5cm ingesteld, dan dus nog plus 2 links. Stock bracelet is sowieso compleet.
  • ik heb er een plattere, gladde caseback op gezet waardoor die lager en beter op de pols ligt. Stock caseback met kijkglaasje zit er ook bij
  • optioneel een kanji / japanse dagschijf. Ik kan hem erbij doen maar ik zet hem er niet in.
  • ik heb de oppervlakte / bovenkant van de kast gebrusht, dat ziet er veel beter uit maar normaal is die dus polished.

Verzendkosten of afgehaald: alleen verzending, kan verzekerd (kosten koper) of per gewone brievenbuspakket (risico koper).
Conditie (krassen, werking etc): enkele keren gedragen, geen sporen, wel aangepast (zie boven).
Soort uurwerk en kaliber: 7s26
Vraagprijs: €120 incl verzending (indien liever verzekerd, extra kosten voor koper). Kanji dagschijf erbij voor €5.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

image

image

image

Wat je dus krijgt:

(Dagschijf japans is optioneel)

Bedankt!

4 likes

Japanse dagschijf is apart verkocht, dus niet meer te koop. Voor de rest het complete pakket dus wel.

Gereserveerd