[VERKOCHT] Seiko 5 SNXS73

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model: Seiko 5 SNXS73
Diameter: 37
Leeftijd: ±2 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: ± 2 jaar geleden
Papieren, doos en eventuele accessoires: Geen doos en papieren. 2 extra banden naast de originele band (zie ook de foto) + een rood mapje waar het horloge in zat.
Verzendkosten of afgehaald: Verzendkosten zijn voor de koper
Conditie (krassen, werking etc): Over het algemeen hele goede staat. Horloge is erg weinig gedragen (meteen ook de reden van verkoop). Er zit wel een haarlijntje op de linkerlug (zie ook de foto). Verder kan ik nauwelijks krassen ontdekken. Sluiting ziet er ook nog heel erg goed uit.
Soort uurwerk en kaliber: 7s26
Vraagprijs: 100 euro

Beoordelingen over mij zijn hier te vinden: Synn7

Dit is gewoon een erg leuk horloge dat bij mij te weinig draagtijd krijgt. Uitstekende staat nog, helaas alleen een haarlijntje op de linker lug zoals op de foto te zien is. Ik heb er in het begin nog 2 banden bijgekocht, een leren en een andere metalen band. Deze worden meegeleverd.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes