VERKOCHT: Seiko 6309 mod door Monsterwatches

Heb een aantal “beaters” in mijn horlogedoos die ik gewoonweg niet of veel te weinig draag. Zonde! Misschien kan ik iemand anders ermee blij maken.

Hierbij numero tres en een hele speciale Seiko 6309 gemod door Monsterwatches. Gekocht als een 6105 mod uit de Filipijnen. Was niet helemaal tevreden en daarna door Rob onder handen genomen. Tijdens de mod was er een fout opgetreden met het uurwerk, dit heeft Rob vervangen door een ander 6309 uurwerk. Loopt dus als een zonnetje.

De mods: gebold saffier glas met AR coating, originele Seiko SKZ209 wijzers, originele SBBN023 wijzerplaat. Je krijgt dus de normale Seiko lume mee. De lunette en pip zijn aftermarket, dus geen pip lume.

Wordt geleverd op originele Seiko Z22 strap.

Waterdicht? Kan ik niet garanderen, maar Rob zei: “Hij zou waterdicht moeten zijn.
Ik heb geen gekke dingen gezien, er zit een nieuwe glaspakking in en de kastdekselpakking was ook goed. De kroonpakking heb ik niet nagezien (die zit in de kroon verstopt).”

Het verplichte lijstje:

merk + model: Seiko 6309-7040 mod door Monsterwatches
diameter: 45mm x 48mm x 13mm
leeftijd: geen idee, maar gemod in 2015.
conditie: used, but not abused. Saffierglas krasvrij, alsmede kast zij- en bovenkanten. Gepolijst? Vast wel. Lunette heeft wat kleine deukjes
uurwerk: Seiko calibre 6309
prijs: 210 euro incl. verzending

4 likes

Gone! Slotje, aub!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.