Verkocht : Seiko Marine Master MM300 SBDX017 van 20-06-2018. Full set inclusief MN strap!

Ken je dat… Een horloge dat al jaren op je shortlist staat, komt hij op je pad in een onberispelijke staat, je koopt hem en… Niet verliefd.

Ik heb deze MM300 14 augustus over genomen van een forumlid die hem op 20-06-2018 heeft geïmporteerd (factuur zit erbij) en hoewel ik enorm onder de indruk ben van de looks, kwaliteit, afwerking en pasvorm mist de je ne sais quoi, er is geen verliefdheid.

Ik bied hem aan als full-set: horloge, extra schakel, doos, omdoos, tags, boekjes, garantie kaart, factuur, bracelet en rubber band. Als extraatje doe ik er een zwarte MN strap bij (zie foto’s)

Misschien wel je laatste kans om een Sbdx017 in deze staat over te nemen gezien hij niet meer geproduceerd wordt.

Ik bied hem aan voor een mijn inziens scherpe €1950,- (inclusief de MN strap). Komen kijken mag in Amstelveen.

23 likes

Terug onder de aandacht!

2 likes

Hop!

Komt dat zien!

Yep!

1 like

Heel veel interesse maar nog geen koper. Ik ben in principe niet op zoek naar een ruil, maar ach, proberen mag.

1 like

Hey ho, lets go.

On hold voor een gewaardeerd forumlid.

1 like

Verkocht! Bedankt koper en HF voor het podium.

1 like