VERKOCHT Seiko MM300 SLA023

Tja , soms kwijl je lang over een grail.
Komt dan plotseling op een goed moment voorbij , wordt netjes thuis afgeleverd en je bent verkocht.
Ondanks dat het horloge in prachtige staat is en bizar precies loopt op +1 sec per 24 uur slaat de twijfel toe .
Zal ik niet beter doorsparen en een Rolex kopen over een tijdje ? :roll_eyes:
Moet ik dan het horloge nog dragen met kans op beschadiging ?
Of toch maar te koop zetten?

Dat laatste is het geworden .

Te koop :

Merk en model: Seiko MM300 de blauwe MM300 Uitvoering met saffieglas en keramische bezel.
Diameter:44mm met 42mm bezel en wijzerplaat zonder chapterring gemeten die kleiner is dan die van een Rolex sub
Leeftijd: 11-11-2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Helemaal compleet ,rubber band zit nog in het plastic en alle plastic folie van het horloge zit er ook nog bij met takjes en schakels nog 16 maanden garantie
Verzendkosten of afgehaald: aangezien ik zelf niet mobiel ben alleen opgehaald in midden van het land
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed (diashield coating) met minuscuul buisje in het randje van de Bazel wat ik zelf pas na een paar uur ontdekte (zie foto’s ) en klein veegje op een kopse kant van een van de lugs
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch met 50 uur gangreserve model 8L35 B ( niet afgemelde ongedecoreerde variant van het 9S55 Grand Seiko uurwerk en blijkt zeer precies te lopen !
Vraagprijs:€2125,-
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Foto’s van vandaag

20 likes