Verkocht: Seiko Samurai SRPB49J1

Deze hele nette, mooie Seiko Samurai is het blauwe gedeelte toegetreden!

Waarom?
Ondanks dat ik zelf een vrij vlotte jongeman ben, is hij voor mijn doen te sportief. Ik rouleer iedere dag uit mijn bescheiden collectie, maar deze heeft sinds aanschaf (9 mei 2018) eigenlijk te weinig tijd om de pols gehad. Dit is ook duidelijk te zien aan de staat. Ik heb hem vooral gedragen op de donkerblauwe 2-delige NATO, welke ik ingekort heb voor een pols van 18 cm. De stalenband is vrijwel ongedragen, waardoor de band zo goed als nieuw is op een enkel krasje na. De foto’s zeggen genoeg!

Type & specificaties:

Model:
Seiko SRPB49J1 Samurai

Inbegrepen naast het horloge:

• Doos + omdoos met pouch
  • Instructieboekje
  • Garantiekaart (getekend 9 april 2018 - 2 jaar)
  • Donkerblauwe 2-delige NATO
  • Originele stalenband + schakels en toebehoren

Conditie:
Zo goed als nieuw, geen krasje wat ik kan ontdekken. Op de armband een licht krasje.

Dimensies:
43.8 mm breed, 13mm dik, lug to lug 48mm, lugbreedte 22mm

Uurwerk:
Seiko 4R35 (automaat met hack & wind functie)

Glas:
Hardlex

De pijl wijst de enige krasjes aan op het horloge, het stofje rechts van de pijl is, zoals het woord het al laat doorschemeren, een stofje en dus geen kras.

Ik heb mijn best gedaan om nette, stofvrije foto’s te maken. Maar af en toe is er een stofje voor de lens gekropen.

Prijs: Ik wil er graag €330,- voor hebben. Dit is exclusief verzending, want ik heb de voorkeur om de potentiële drager face to face te ontmoeten. Regio: Roosendaal - Breda, of iets in de buurt!

Wil je meer foto’s, informatie of heb je opmerkingen? Neem dan contact met mij op!

9 likes

Prijs verlaging (excl. verzending) naar €315,-

Gereserveerd voor buiten het forum

:grin:

Verkauft. Een andere liefhebber gaat er van genieten!

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.