VERKOCHT: SEIKO Sarb065 Cocktail Time

Deze prachtige Seiko is recent aangeschaft maar mag ook vertrekken, er zijn een paar mooi upgrades op komst:heart_eyes:

Merk & model: Seiko Alpinist SARB065 met een extra rundleren alligator New Orleans Ice Blue band.
Diameter: 40mm
Lugwidth: 20mm
Uurwerk: 6R15 Jap automaat
Leeftijd: December 2017
Conditie: helemaal nieuw, bandje gewisseld omgedaan en daarna afwachtend in de doos
Bijbehoren: Komt met doos, omdoos, tag, en garantiekaart en niet ingevulde Japanse eBay papieren en uiteraard de originele ongedragen leren band.
Conditie: 99% zo goed als nieuw, omdat er een klein plekje op de linker zijkant van de kast (eerste foto), wat me bij de foto’s maken opviel maar niets ernstigs, waarschijnlijk zo uit de doos gekomen maar wel iets om te vermelden!
Prijs: €400, zonder Ice Blue €375

Levering: face to face of verzending op risico en kosten koper NL/BE

De foto’s voor wie hem nog niet kent!
IMG_7564

grMarco

9 likes

UP voor deze prachtige dresser!

1 like

Ice Blue band is verkocht, komt nu op een gelijkwaardige donderblauwe New Orleans croco, of indien gewenst enkel op de originele zwarte band.
Prijsverlaging met extra croco €380, enkel met originele band €360

Pic met blauwe croco:
IMG_3691 blauw

En Prettig Weekend!

4 likes

Prijsverlaging met extra croco €360, enkel met originele band €340

gr Marco

Zondagsupje!

Weekendup!
Ruildeal met een Bleu Lagoon Turtle sta ik ook voor open.:ok_hand:

Laatste UP!

Toch nog eens uppen!
Ruildeal met een full set Padi turtle J versie goed uitgelijnd sta ik ook voor open.

Prettig weekend!

En een UP!

Voor de Seiko liefhebber, nu met extra croco €330, enkel met originele band €320.
Ruildeal met een goed uitgelijnde Blue Lagoon of Padi Turtle J sta ik ook nog steeds voor open!

gr Marco

Deze mooie Seiko ook de laatste up, €300 en €10 extra met blauwe croco ex verzenden.
gr Marco

Verkocht! Mag dicht mods, bedankt.