VERKOCHT: Seiko SBDC051/SPB051 incl doos, schakels en extra band!

“De dag die je wist dat zou komen” zongen eens een paar mafketels in dat Koningslied een paar jaar geleden. Wel, ik zag deze niet aankomen. Ik heb het horloge volkomen nieuw in de stickers overgenomen van een zeer gerespecteerd forumlid, dat hem rechtstreeks uit Japan had gehaald toen 'ie net nieuw was. Ik was verliefd op dit horloge. Als je deze kon kopen voor onder de 1000 euro, wat moest je dan in godsnaam met een duurder horloge?
En ik heb het horloge dan ook met enorm veel plezier gedragen. Ik denk dat dit het beste duikhorloge op staal is in de categorie tot 1000 euro. De diashield coating op de prachtige bracelet, de afwerking van de wijzerplaat en het geweldige polijstwerk op de kast: het is een absolute topper.

En tóch mag deze Seiko vertrekken. Dat heeft er mee te maken dat ik een Tudor Black Bay 36 heb gekocht als all round horloge op staal en dat ik liever wat geld terug zie vloeien. De kleinere Black Bay heeft toch mijn hart gestolen en de voorkeur boven deze flinkere duiker. Het horloge is nog in superstaat, er is geen echte kras te bekennen, zelfs niet op de sluiting. Als je met een loep gaat kijken, zie je wellicht wel wat haarlijntjes, maar niets bijzonders. Ik heb 1x last gehad van een loszittend pinnetje in de band. Dit heb ik gisteren laten maken door de gerespecteerde horlogemaker Dirk Oskam in Rotterdam.

Ik heb er ook een fraaie zwart-grijze Premium NATO van STRPS.nl bij. Ook in goede staat. De prijs in inclusief de NATO.

Dan nu: HET RIJTJE!

Merk & Model: Seiko SBDC051/SPB051 (Japanse en Europese referentie)
Leeftijd: 2017
Diameter: 42,6mm
Uurwerk: 6R15
Lugwidth: 20 mm
Staat: 97/100, tiptop!
Toebehoren: Horloge, doos, omdoos, labeltjes, extra schakeltjes en extra NATO-strap (zie hierboven). Geen garantiekaart.
Levering: Face 2 face regio Rotterdam of verzekerde/aangetekende verzending op kosten en risico van de verkoper.
Prijs: 625 euro

Geen topic zonder foto’s, dus hierbij plaatjes. Zojuist gemaakt.
En effe voor de duidelijkheid: ik ben natuurlijk gewoon een particuliere verkoper en geef dus geen garantie/reparaties.

PLAATJES!

Ohja, GEEN INRUIL!

16 likes

Verkocht aan een forumlid!
@Jur dank voor de verkoopruimte, kan op slot en naar ‘verkocht’ denk ik :slight_smile:

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.