Verkocht :Seiko shogun SBDC029 (nieuw)

Te koop!
Een mooie Seiko shogun in onberispelijke (nieuw)staat.
Het horloge is zeer recent op het forum overgenomen. Het vorige forumlid heeft de stickers erop laten zitten, was ongedragen. Zelf heb ik de shogun 3 dagen gedragen. Helaas de klik is er niet. Wat specs 200 m, prachtige diep zwarte wijzerplaat, fantastische lume, Dia-Shield Titanium, band en kast. Draagt echt heel licht en de shogun lijkt zich om je pols te vormen.

1: merk en model, Seiko Shogun SBDC029.
2: Diameter zonder kroon, 44 mm 13.3 mm dik.
3: leeftijd, augustus 2019 (heeft in totaal 3 dagen polstijd gehad)
4: Papieren, doos ed, full set extra nieuw ongedragen rubber Seiko band.
5: afhalen/verzenden, kan beide face to face heeft de voorkeur.
Bij verzenden het risico voor de koper.
6: conditie van het horloge, krassen, staat en werking, Onderhoud historie, nieuwstaat!
7: Soort uurwerk, automaat, quartz evt type, Automatic 6R15
8: Prijs, 700 euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

13 likes

UP voor deze mooie duiker.
En gelijk de prijs naar beneden comform de minimale waarde! 699 euro. :wink:

3 likes

UP nog een keer onder de aandacht! Wel wat belangstellenden maar nog geen deal. Hij is echt mooi, in nieuwstaat en nu voor de bodemprijs 698 euro, de rek is eruit.

2 likes

UP een inruil kan ook, iets met een oranje plaat cash up of down.

Deze shogun is nog steeds te koop bij Solojapan, Echter is hij hier nog steeds boven de 800 euro en dan moet je nog maar afwachten of alles goed zal gaan met de post vanuit Spanje.

1 like

Up

Ik pak mijn verlies, hij mag weg voor de
absolute bodemprijs 650 euro.
Lijkt me een hele mooie prijs voor een shogun in nieuwstaat.

1 like

Hij is er nog hoor.

3 likes

Er komt geen UP meer. De advertentie laat ik staan, bij interesse is de weg bekend.

1 like