Verkocht: Seiko SKA371 'the BFK' met extra's.

Heeft zijn dienst als vakantie-horloge uitstekend gedaan, mag dus weer weg. Robuustheid is wel wat deze SKA371 uitstraalt. De kinetic werking is bekend naar ik aanneem, zo niet, PM me gerust voor een toelichting.

Geschroefde kroon, geschroefde achterdeksel, veel diepte naar de wijzerplaat en voor- of tegenstander, deze is zonder het X logo.

Wordt geleverd op een goede (goed genoeg) stalen mesh band voor een maximale pols van 20+cm (moet hij kleiner dan zul je de kniptang moeten hanteren), ik heb de zwarte bezel insert vervangen (die zit er ook weer bij voor het geval je blauw niks vind) voor een zomers blauwe (aftermarket), de originele zwarte rubberen band wordt meegeleverd alsmede een splinter nieuwe capacitor. De BFK loopt nu uitstekend maar ik wil later niet horen dat ik een horloge verkocht heb waarvan de capacitor na een week kapot was, ik had hem aangeschaft voor het geval dat, nu doe ik hem er dus bij (just in case).

De BFK is door de vorige eigenaar een aantal jaren geleden bij Monsterwatches aangeschaft, weet dus niet hoe oud hij exact is, verkeert in goede tot zeer goede staat zoals de foto’s aangeven. Geen doos, geen papieren (toch al te oud voor garantie)

De info:

Merk: Seiko
Model: SKA371
Uurwerk: 5M62 Kinetic, datumaanduiding en 6 maanden gangreserve max.
Afmetingen: kast 42 mm, dikte 13 mm, lugwidth 20 mm. Kast vertoont weinig draagsporen.
Glas: Hardlex, krasvrij
Waterdichtheid: 200 m (geen garantie)
Staat: Goed tot zeer goed
Prijs: € 175,- Redelijk vast
Levering: verzending (kosten + risico koper) of afspreken in regio Dordrecht

Pictures:

Bedankt voor het kijken.

8 likes

Up voor deze Best Fraaie Kinetic :sunglasses:

1 like

Slotje aub, verkocht buiten het forum, dank voor het podium.