Verkocht: Seiko Skx007 mod

Te koop:

Een flink gemodde Seiko Skx007. Geïnspireerd op de Blancpain Fifty Fathoms Bund. Een hoop lol gehad van het verzamelen van de onderdelen en het maken, maar ik draag hem eigenlijk niet heel vaak. Vandaar dat ie door mag naar een andere liefhebber. Of je hem nu mooi vindt hoe hij is, of een basis zoekt voor je eigen modproject, het kan allebei.

Wat is er aangepast? Wijzerplaat en wijzers, chapter ring, coinedge bezel en insert, bidirectionele bezel en een double domed saphire crystal.

Merk en model: Seiko SKX007
Diameter:42
Leeftijd: onbekend
Papieren, doos en eventuele accessoires: inclusief originele verpakking, tag, originele Seiko Z22 strap en twee extra, ongedragen nato’s
Verzendkosten of afgehaald: kan afgehaald of aangetekend verzonden, kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): uurwerk werkt probleemloos. Kast en bezel hebben wel wat oppervlakkige schaafplekken. Op de kast bij 0800 op t gepolijste deel, en op de bezel bij 1100. De plekjes op de bezel heb ik op de foto gezet, de plek op de kast is niet gelukt.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 7s26
Vraagprijs: €185

De bruine leren band op de foto’s maakt geen deel uit van de verkoop.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Vrijmibop