Verkocht: Seiko SKX033 Pepsi|Jubilee|40 mm

Hf,

Gisteren binnen, maar mag alweer weg. Horloge is erg mooi, maar ik ben gewoon geen Seiko man. Met zijn 40mm een geweldige pasvorm en redelijk zeldzaam. Daarom beter draagbaar dan een reguliere skx met mijn pols (17 cm). Met toestemming gebruik ik de advertentie van de vorige eigenaar:

Deze SKX heeft in tegenstelling tot de populaire 007/009 een afmeting van 40mm, wat hem een stuk beter draagbaar maakt. Daarnaast heeft de dial opgelegde lumedots / Seiko logo, waardoor het horloge een luxe uitstraling heeft. Meer informatie op Fratello4 en Watchsleuth4.

Het horloge komt op een jubilee band van de SKX009, die heb ik er zelf bijgekocht. De bezel insert zou aftermarket kunnen zijn, dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Geen doos en papieren aanwezig, enkel het horloge. Horloge is in prima staat, helemaal gezien diens leeftijd. Bexel draait wat stroef, maar dat is Seiko wel bekend. Vermoedelijk een beetje vuil. Het hardlex glas kent kleine haarlijntjes. Dit zie je wanneer je het horloge schuin in het licht houdt. Niet storen, maar zeker het vermelden waard om een zo eerlijk beeld te schetsen.

Vraagprijs is €230 incl verzendkosten, ophalen in Utrecht

Het rijtje:

-Model: SKX033
-Leeftijd: Circa '98
-Movement
-Type:AutomaticCaliber: 7S26Jewels: 21Beats per Hour: 21,600 bph(6 bps)Power Reserve: 43 Hours
-Manual Winding: NoHacking: NoCrystal
-Material: HardlexWater
-Resistance: 100 Meters
-Screw Down Crown: Yes
-Band Width: 22mm

De foto’s:

8 likes

Gereserveerd.

Verkocht. Hf bedankt!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.