VERKOCHT Seiko SKX779 1e Gen aka Black Monster full set!

Hallo allemaal,

Behoeft deze nog enige toelichting? We kennen hem allemaal, dit culthorloge van Seiko. Hij wordt als full set, niet aangepast/gemod en op de originele stalen band langzaamaan steeds zeldzamer en helaas ook steeds duurder. Ruilen is altijd een optie, heb je een leuk idee in je hoofd (met bijbetaling beide kanten op) dan hoor ik natuurlijk graag van je. Ruilen is natuurlijk een stuk leuker dan verkopen :wink:

1.Merk + model: Seiko SKX779 (1e generatie Monster)
2.Diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 42mm
3.Leeftijd van het horloge: 1 maart 2005
4.Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Helemaal compleet met originele stalen band (incl. alle schakels), doos, papieren en afgestempelde garantiekaart.
5.Eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: standaard verzending PostNL is inbegrepen in mijn vraagprijs, verzending is risico koper. Uiteraard is persoonlijke overdracht bespreekbaar.
6.Conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Gebruikt maar in een nette staat, lichte krasjes op band en sluiting, niks diep of ernstigs. Het glas is nog volledig onbeschadigd en het automatische uurwerk loopt nog erg netjes. Alles lijnt perfect uit. En de lume…:heart_eyes:
7.Soort uurwerk: 7S26 automaat
8. Heb je iets leuks te ruil dan hoor ik het ook graag. Ik weet niet wat ik zoek maar dat weet ik meteen als ik het juiste voorstel ontvang :smile:
9. Ruilwaarde/Verkoopprijs (incl. standaard verzending PostNL) is € 300,-. Ieder serieus bod wordt in overweging genomen :+1:t4:

Wristshot, draagt lekker compact

Alvast bedankt voor je interesse!

Eric

8 likes

Maar eens omhoog, meteen maar een leuke prijsaanpassing: € 260,- incl standaard verzending PostNL. Mooie prijs toch?

Mocht je daar anders over denken dan hoor ik graag van je wat jij dan een mooie prijs vindt :wink:

Deze rubberen band is nog onderweg maar gooi ik erbij.

Nog even wat foto’s van de bijbehorende zaken

En maar weer eens omhoog. Hoe klinkt € 250,- incl standaard verzending PostNL? Aantrekkelijker?

Laat ik me teveel leiden door de internationale verkoopprijzen? Zo ja, laat dan even weten wat jij denkt dat dit icoon waard is.

Ik hoor graag van je!

En nog maar eens omhoog, maar vraagprijs gaat nog wat omlaag: nu € 230,- :+1:t4:

Dus kom maar op met je bod of ruilvoorstel, we komen er echt wel uit, beloofd! :wink:

En gereserveerd

En verkocht, slotje graag. HF, wederom bedankt!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.