Verkocht: Seiko Sumo SBDC001

Hallo allemaal,

Door de recente, redelijk onverwachte aanschaf van een Seiko Marine Master 300 gaan (met pijn in mijn hart) bijna al mijn geliefde Seiko duikers eruit. Zo ook deze Seiko Sumo SBDC001. Het pre-Prospex model (niet meer leverbaar) zonder nog niet lelijke X op de dial. Ik heb de Sumo circa een jaar geleden overgenomen van @cash. De Sumo komt met doos en dergelijke (zie foto’s). Daarnaast zit er ook nog een jong gebruikte rubberen Crafter Blue band bij. De Sumo verkeert in een zeer goede staat met minimale gebruikerssporen. Op het glas zit een klein grasje die ik toch even vermeld wil hebben. In bepaalde hoeken enkel alleen te zien, dus valt reuze mee. Anders had ik met mijn krassen allergie het niet zo lang met deze prachtige Sumo volgehouden. Genoeg gekletst. Hier onder een uitgebreide foto reportage en het verplichte rijtje.

Merk en model: Seiko Sumo SBDC001
Diameter: 44mm
Leeftijd: ik gok 2015. Vorig jaar overgenomen van @cash
Complete set met zowel een jong gebruikte rubberen Crafter Blue band.
Verzendkosten (8,60 euro aangetekende verzending) voor koper of op te halen in Groningen.
Conditie: Zeer goede staat met klein krasje op het glas. Ik zou hem 96/100 geven.
Uurwerk: automatisch Seiko 6r15 uurwerk
Vraagprijs: 460 euro

10 likes

Up⬆️

1 like

Up⬆️

Up!:arrow_up:

2 likes

Een goed bod valt altijd te proberen :slightly_smiling_face:

Up!:arrow_up:

Price drop naar 450 euro voor deze mooie Pre-Prospex Sumo met extra Crafter Blue band.

Up! :arrow_up:

Een goed bod valt altijd te proberen!

400 euro zonder Crafter Blue
440 euro met Crafter Blue

Pricedrop:
390 euro zonder Crafter Blue
430 euro met Crafter Blue

Up⬆️
Wie maakt me los?

Up⬆️

Up⬆️
Pre-Prospex Sumo SBDC001 zonder lelijke X op de dial

1 like

Pricedrop:
375 euro zonder Crafter Blue
425 euro met Crafter Blue

1 like

Up⬆️

Up⬆️

Zucht

UP⬆️

Laatste pricedrop:
350 euro op staal
400 euro op staal met extra Crafter Blue band.

Up⬆️