🔒 Verkocht Seiko SUN043 Yeti

Ik ben voor de 4e keer voor een Seiko SUN gevallen, ditmaal de mooiste, de witte 50th anniversary aka Yeti aka SUN043. En voor de 4e keer is deze toch te groot (I knew it…I know it) maar ik vind deze zoo mooi. Maar om deze in de kist te laten liggen wordt niks en niemand beter van. Dus toch maar te koop en ik neem mijn verlies.

Stainless Steel Case
Witte Siliconen Band amper gebruikt !
Stalen SUN019 bracelet erbij
Kinetic Movement 5M85
Saffier Glas
Witte Dial
Rotating Bezel
GMT Hand With Easy Hour Hand Adjustment Function
Vette Lumen!
Datum op 04:30
Gouden Screw Case Back
Screw Down Crown
Buckle Clasp
200M Water Resistance
Case Diameter: 47.5mm
Case Thickness: 16.4mm
Wordt geleverd in een Seiko (over)doos met tags en garantiekaart en het groene boekje. Extra link wordt bijgeleverd.
Kast en glas zijn niet beschadigd. Op de band wat deskdive sporen.
Als extra krijg je een Philips lader erbij, ideaal om Kinetics mee te laden.

Als je wil ruilen dan kan dat alleen met een andere Seiko, max. 44 mm en dan zou ik een Solar duiker wel leuk vinden, dus een SNE of SSC mits in OK staat. Een Turtle of SKX009 kan ook. Een beetje bijbetalen van jouw kant wordt in alle gevallen dan wel verwacht. Maar het liefst gewoon cash en daarom vraag ik ook niet teveel.

Dit zijn de nieuwprijzen op ebay: 1500 dollar & 1150 dollar :joy::joy:

Hierbij de foto’s:

4 likes

Staat nu op MP en Ebay. Voor de forumleden biedt ik de Yeti aan voor 450 euro incl verzenden. Heel mooi zomerhorloge :+1: met GMT dus als je op vakantie gaat naar de andere kant van de oceaan… this is tha watch.
Met 450 euro is geen ruil/inruil meer mogelijk.

4 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.