Verkocht: Sinn 104 St sa i (2018)

Met pijn in het hart moet deze plaatsmaken. Ik ben aan het collecteren voor een Rolex Explorer. Gekocht begin 2018 bij een AD. Derhalve ook met afgetekende garantiekaart. Complete set. Originele zwarte leren band nog helemaal nieuw in het plastic. Nooit gedragen. Ik heb het horloge zelf gelijk op nato gegooid. De zwarte natoband op de foto’s hou ik dan ook graag achter en is derhalve niet inclusief. Horloge loopt binnen de door Sinn gegarandeerde afwijking. Horloge is altijd met veel zorg gedragen. Derhalve alleen wat minieme bandenwisselsporen. Op een van de lugs twijfel ik of ik hele minieme swirl zie. Ik wil die twijfel voor de correctheid wel vermelden, maar het is dus amper iets. Waar geen twijfel over bestaat is dat aan de zijkant van de kast tussen de lugs wel een haarlijn/krasje zit die zichtbaar is als je de band van de kast afhaalt bij de juiste lichtinval. Met de band die ik droeg zie je hem overigens niet. Ik heb geprobeerd het goed op de foto te zetten maar dit bleek moeilijk hetgeen wellicht ook iets zegt over de ernst van het geheel. Horloge is derhalve in een hele goede staat. Voorkeur gaat naar een face to face overdracht maar op risico en kosten van de koper behoort verzenden ook tot de mogelijkheden.

Het verplichte rijtje:

41 mm diameter
SW 220-1 movement (automatisch) met dag en datum in twee talen
Saffier gals, zowel voor als achter
Lug width: 20 MM
Garantie vanaf dag van afstempeling: 2
vraagprijs: 999 euro

IMG_0746

12 likes

Weekend upje. Redelijk wat animo maar veel ruilvoorstellen. Derhalve voor de duidelijkheid: geen inruil. Prettig weekend allen!

Gereserveerd buiten het forum

En verkocht…