VERKOCHT (SLOTje a.u.b.) Omega Speedmaster Racing Co-Axial

Hallo horlogevrienden,

Vier horloges met een grijze wijzerplaat in de collectie is helaas te veel…dus…

Eigenlijk vind ik dit horloge veel te mooi om te verkopen (ik weet nog hoe ik bij Van Baal voor de etalage heb staan kwijlen) maar het krijgt gewoon geen polstijd meer na de binnengekomen rhodium Yacht-Master.

Het horloge heb ik twee jaar geleden van de eerste eigenaar gekocht. We hebben het beiden zelden gedragen (ik schat ikzelf 10 x) dus het is nagenoeg in nieuwstaat (kan er eigenlijk niets aan vinden).

Het is een Nederlands geleverd horloge, zie foto van de pas.

Het verplichte rijtje:

Merk/model: Omega Speedmaster Racing ref. 326.32.40.50.06.001
Afmetingen: 40 mm. (diameter) x ca. 46 mm. (L2L) / diameter incl. kroon 43 mm.
Leeftijd: 27 - 05 - 2015

Toebehoren: originele Omega omdoos en -presentatiedoos, alle pasjes in het originele Omega opbergmapje en origineel instructieboek (kortom: mooie complete set, zie ook foto’s)

Overdracht: persoonlijke overdracht mogelijk in de regio Arnhem - Nijmegen.

Verzending: met Postnl verzekerservice voor het aankoopbedrag incl. track en trace € 14,45; naar Belgie idem € 20,50, naar andere landen wordt NIET verzonden, verzending voor rekening en risico koper.

Staat: reeds omschreven in inleidende tekst hierboven met als toevoeging dat de subdailwijzers mooi op “0” resetten

Uurwerk: Omega caliber 3330 Co-Axial Column Wheel automaat

Prijs: € 2.495,=. GEEN inruil(voorstellen) a.u.b.

Genoeg praatjes, nu plaatjes waarbij ik speciale aandacht vraag voor hoe mooi de grijze wijzerplaat van licht naar donker(der) verkleurt onder invloed van zonlicht.

Ook heeft de wijzerplaat een fantastisch mooi licht “geslepen” effect en zijn de subdails niet vlak maar met een fraai “Guilloche” reliëf erin.

Let ook eens op de mooie vouwsluiting en de nagenoeg nieuwstaat van de band met het mooie gele “Speedmaster” erin verwerkt…

!

Zullen we elkaars tijd niet gaan gebruiken voor onzinbiedingen? Dank u!

Bij interesse graag reactie via p.b… Beoordelingen over mij als (ver)koper zijn voldoende aanwezig in het topic “ervaringen met (ver)kopers” onder mijn naam “emveezet” op dit forum.

Bedankt voor de aandacht en evt. interesse!

Vr. groet,
Marco

23 likes

Omhoog…

1 like

Deze mega dikke catalogus doe ik er ook bij!

Nog meer genieten dus! Niet alleen het horloge maar ook deze catalogus staan garant voor veel kijkplezier!

3 likes

VERKOCHT binnen HF aan een echte (mede)racehorlogeliefhebber (altijd fijn).

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.