VERKOCHT (SLOTje a.u.b.) PATTINI handmade in EU matzwarte racing band met oranje stiksel

Te koop:

PATTINI “handmade in EU” matzwarte racing band met oranje stiksel. Dit betreft een slechts 2 dagen gedragen en mooie dikke kwaliteitsband van 21 mm. breed.

De band was inclusief bij de aankoop van mijn Ball BMW horloge en is zowel door de vorige eigenaar (naar zijn zeggen) als door mij een dag gedragen, dus totaal twee dagen. Ik was er na een dag reeds achter dat dit echte kwaliteit betreft maar dat de band toch te lang is voor mij.

Een 21 mm. band in racing-/ralley style is moeilijk te vinden dus mocht je zoeken, grijp je kans!

AFMETINGEN:

(Lug)breedte: 21 mm., loopt NIET taps toe / versmald niet

Gespbreedte: 22 mm.

Lengte lange deel: ca. 13 cm.

Lengte korte deel: ca. 7,5 cm.

Totale lengte dus: ca. 20,5 cm.

Dikte: ca. 4,5 mm.

De gesp is van stainless steel en de band heeft een losse keeper.

Genoeg praatjes, nu plaatjes (weer in willekeurige volgorde…)

Edit: tot mijn schrik lijkt het op de eerste foto dat er krassen op de gesp zitten. Dat is gegarandeerd niet het geval!

Prijs: € 25,00 INclusief “bubbelbeschermde” verzending in enveloppe, binnen NL. (risico koper).

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Zullen we elkaars tijd niet misbruiken met onzinbiedingen? Dank u.

Voor referenties klik

Bedankt voor de aandacht en evt. interesse!

1 like

Weekend up

Midweek up

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.