*** VERKOCHT SLOTJE AUB *** Seiko New Turtle SRP775K1 Two-Tone bicolor “de nieuwe vriend van je ex wordt spontaan jaloers”

Catch and release… de twijfel sloeg gisteren meteen al toe en dan weet je het wel wat er gebeurt. Na eerder een 775 (en andere Turtles) te hebben gehad wilde ik deze 775 met goudkleurige accenten wel eens op de two-tone Jubilee van Strapcode proberen. Hele mooie combi, maar hij gaat het zeker blijvend verliezen van mijn Tutima Pacific 677-01. Bovendien heb ik nog een “good old” SKXje liggen om af te wisselen.

Op naar de volgende eigenaar dus. Let op: deze 775 is geheel origineel, hier heeft niemand aan zitten hobbyen;-) !

Merk en type: Seiko SRP775K1
Leeftijd: augustus 2017 (Duitse dealer)
Staat: kan gerust doorgaan als nieuw, sticker nog op de caseback, 30 minuten gedragen
Afmeting: 44mm diameter zonder kroon
Uurwerk: 4R36 automaat met hacking central seconds en hand winding, dag/datum in Duits en Engels
Band: naar keuze een nieuwe, 1 x gedragen standaard Seiko Oyster metalen band (niet op de foto’s) en/of de briljant uitgevoerde en spiksplinternieuwe Miltat 3D Super Jubilee Two-Tone Jubilee met solid end links van de firma Strapcode. Deze kwam gisteren binnen en is alleen voorzichtig en netjes op maat gemaakt via de geschroefde links. Alle links zitten er uiteraard bij. De bijna €100 kostende band (inclusief verzendkosten uit Azië) kent een hele mooie tapering van 22mm (lugs) naar 18mm (clasp) en dit maakt het geheel bijzonder elegant.
Leveromvang: full set > doos, omdoos, kussentje, tag, instructieboekje, garantieboekje met ingevulde en afgestempelde kaart (en dat zie je niet altijd, dus volledige wereldwijde Seiko-garantie), maar keuze 1 of beide banden
Prijs met beide metalen banden: €350 (ik betaalde aantoonbaar €351)
Prijs met alleen de standaard Seiko Oyster: €265 (betaalde ik er vorige week ook voor), dan verkoop ik de Miltat wel los, maar pas als hij op alleen de standaard stalen band verkocht wordt (dus bespaar me je PBtjes of ik deze Miltat nu al los wil verkopen, want dat doe ik beslist niet :wink: )
Ophalen: gezellig, lekker over horloges lullen! Je huisdier wordt verwelkomd met een bak water, je papegaai wat nootjes of je slang een muis. Jij mag ook wat te drinken uitkiezen.
Verzenden: ik stuur hem met alle liefde op jouw kosten naar je toe en doe daar dan een leuke verrassing bij.

Vragen of reacties? Stuur me een PB en we komen eruit.

De ploaties in willekeurige volgorde dan. Excuses voor eventuele stofjes.

13 likes

En omhoog. Enkele smerige biedingen mogen ontvangen, maar de juiste zat er niet tussen :smile: De prijs is wat het is, ik ga voorlopig niet zakken.

1 like

Rock bottom: €300 voor de full set Turtle op de two-tone Miltat. De originele stalen band is namelijk los verkocht.
Een MOET iemand zijn die hier chickies mee wil scoren!

Oh ja: beslist geen (in)ruil…

3 likes

en omhoog met deze glimmer!

2 likes

image

1 like

Vijfje eraf naar €295 dan maar. Wat is dat toch met die Turtles?

5 likes

Last call. €290 ex verzending voor deze als nieuwe Turtle met fonkelnieuwe band.

2 likes

“last call” :smile: my ass. Nieuwe prijs: €285 inclusief verzending binnen NL (BE iets meer).

6 likes

On hold pending Deutschmarke. Iemand op UF die wèl wil “shinen” met deze retro diver! :wink:

1 like

Verkocht, helaas buiten dit forum en zelfs buiten Nederland. Mag slotje op, dank voor het podium!

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.