Verkocht, slotje aub Zeer nette Seiko SKA371 ‘BFK’

Te koop, wegens ruimtegebrek in de horlogekist, Seiko duiker type SKA371; ook wel bekend als ‘BFK’, wat staat voor ‘Big Freaking Kinetic’.

Beschrijving
Dit bijzonder robuuste horloge is uitgevoerd met schroefkroon en geschroefd achterdeksel. De techniek is een kruising tussen quartz en mechanish. Je hebt dus de nauwkeurigheid en schokbestendigheid van een quartz. Maar, net als bij een automaat, wordt het horloge opgeladen door middel van een rotor en beweging. Het horloge bouwt zo een gangreserve op tot 6 maanden(!).

Fraai aan dit model is verder de visuele dieptewerking van de wijzerplaat. Dit exemplaar heeft overigens niét het weinig gewaardeerde X-logo op de wijzerplaat(!).

Ik heb het horloge enkele jaren geleden nieuw gekocht bij Monsterwatches en het verkeert in zeer nette staat (geen deuken, butsen of krassen). Het wordt geleverd met de originele Seiko rubber band.

Kenmerken
Merk: Seiko
Model: SKA371
Uurwerk: 5M62 Kinetic, met datumaanduiding en 6 maanden gangreserve
Afmetingen: kast 42 mm, dikte 13 mm, bandbreedte 20 mm.
Glas: Hardlex
Waterdichtheid: 200 m
Staat: zeer netjes (geen butsen, deuken of krassen)
Vraagprijs: € 165,-
Levering: verzending (kosten + risico koper) of afspreken in regio Leiden, Haarlem, Amsterdam, met koffie op mijn kosten ; )

Vragen? Stuur even een PB.

Bedankt voor het kijken!

4 likes

Heb nog niet het voorstel ontvangen waarnaar ik opzoek ben. Dus even een zonnig upje.:sunny:

Wie gaat er straks lekker zorgeloos op vakantie met deze oerdegelijke duiker?:sunglasses:

Nog even een upje voor dit ultieme vakantiehorloge of daily beater.

Ik sta eventueel ook open voor inruil, met (uiteraard) bijbetaling van mijn kant, voor een in zeer goede staat verkerende Seiko SPB051 of 053 (62MAS) of een Tuna.

Een upje voor deze stoere duiker.

En een prijsverlaging naar € 160! (exclusief verzenden)

1 like

Upje voor deze topper!

Met natuurlijk de geweldige Seiko lume!:sunglasses:

4 likes

Up!:+1:
En prijsverlaging naar € 155 (excl. verzenden)!

1 like

Een up en een prijsverlaging naar € 145!!
(+ verzendkosten, afhankelijk van gewenste verzendwijze)

Een heerlijk vakantie- of dagelijks horloge, in zeer goede staat, voor een scherpe prijs!

Een weekend-upje!:+1:

En een bod doen mag natuurlijk altijd!

Deze is nu OHPF.

1 like

En verkocht!
Dank aan koper en HF!

Mag slotje op.

1 like