Verkocht, slotje graag: Frederique Constant Classics Automatic - kleine aanpassing

Medeforummers,

Recent door inruil verkregen en voor het eerst een Frederique Constant in handen gehad.
Ik moet eerlijk zeggen: Prachtig en goed afgewerkt. Een hele mooie dresser met een prachtige zilveren wijzerplaat.

Maar toch mag hij gaan omdat ik al overwegend dressers heb, dus deze is gewoon teveel.

Merk/type : Frederique Constant Classics Automatic - FC-303MC4P6

Diameter : 40 mm (excl. kroon)

Omschrijving van de FC site :
Case: Stainless steel case, diameter of 40mm with Convex sapphire and 2-O-Rings crown, height 10.0mm. Water-resistant to 6 ATM.
Dial: Silver, guilloché decoration, printed roman numerals

Conditie : Als nieuw. Ik kan geen oneffenheden op de kast of glas ontdekken. Bij goed kijken wellicht een lichte swirl op de gesp.

Leeftijd : december 2017 een aanschaf certificaat van Watchmaster.

Toebehoren : helemaal compleet: Doos, omdoos, certifcaten, boekje.

Uurwerk : FC-303 Automatisch, 28.800 bph en 38 uur power reserve.

Levering : Afhalen, ergens afspreken of verzenden, allemaal mogelijk. Koffie. thee, limonade voor mijn rekening.

Vraagprijs : € 700,00 inclusief verzenden. Maar probeer gerust een redelijk bod. Ik bijt niet.

Ik heb een voorkeur voor cash omdat de hobbypot nog in de min staat vanwege de aanschaf van een GS. Inruil mogelijk maar met een forse opleg van jou kant. Maar ik ben kritisch.

De foto’s:

5 likes

Excuses mods, maar ik krijg net via PB te horen dat het ruilbedrag waarvoor ik deze verkregen heb wat erg enthousiast was.

Dus de vraagprijs moet ik aanpassen, en mijn verlies nemen ben ik bang, maar kan niet meer editen.

Bij deze wordt de vraagprijs € 450,–, maar dan heb ik niet zo heel veel ruimte meer… :frowning:

1 like

Een up, omdat de temperatuur ook oploopt. :point_up_2:

Een weekend upje. Er is interesse, maar nog geen definitieve go. Ik bijt niet, dus kom maar op. :slight_smile:

En up. Doe eens een (ruil-)voorstel. :slight_smile: Ik bijt niet en je weet nooit, wellicht komen we ergens.

En UP voor het weekend. Een kleine prijsaanpassingvan de vraagprijs: -> € 449,95 :smiley: De ruilwaarde blijft wel staan. Wat voorstellen ontvangen, maar nog niets concreets. :wink:

2 likes

En UP. Het is vakantietijd, maar het is wel een prachtig horloge om met Kerst te dragen. Bijvoorbeeld. Of gewoon casual met een bruine band. Het wordt toch weer koeler. :slight_smile:

Een kleine prijsdaling naar EUR 425,00. Hoewel cash de voorkeur heeft zijn ruil voorstellen nog steeds welkom, ik kan een kleine bijbetaling van mijn kant overwegen. Tsja… wat tegenstrijdig… maar toch.

Ik bijt niet, alles is bespreekbaar, dus kom maar op. :smile:

OHPF voor forumlid

2 likes

Verkocht aan een enthousiast HF lid.

Mag dicht, HF weer bedankt!

1 like