Verkocht, Slotje graag: Glycine Airman Base 22 - wie o wie, een vakantiebod?!

Beste medeforummers,

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en de liefde voor Grand Seiko is groter dan de liefde voor Tissot.
Begin dit jaar heb ik een GS met champagne wijzerplaat verkocht en daar heb ik heimwee naar cq spijt van als haren op mijn hoofd. Natuurlijk een 1e wereld probleem, maar toch.

Dus ik wil weer een Grand Seiko met champagne wijzerplaat terugkopen en die heb ik inmiddels ook al in het vizier.

Hiervoor ben ik bereid om een groot deel van de huidige collectie te verkopen om ook rust “in de kist en in de kop” te krijgen.

Hiervoor heb ik cash nodig, zoals jullie zullen begrijpen.

Daarom, te koop een prachtige Glycine Airman Base 22. Een horloge met een prachtige historie zoals op internet te vinden is. Er is zelfs een boekje over verschenen: https://andres55.home.xs4all.nl/glycine%20airman.pdf

Merk/type : Glycine Airman Base 22 - GMT met zelfs door middel van de bezel een 3e tijdzone instelbaar

Diameter : 42 mm (excl. kroon)

Conditie :

• Uitstekende staat, een paar minimale swirls op de kast, maar zeker niet wat je zou verwachten bij een gedragen horloge van bijna 2 jaar oud. Wel kleine sporen van bandenswissels
  • Het saffierglas is krasvrij. Wel is mogelijk met een loep een vlekje in de buitenste AR coating te zien, maar ik twijfel, bij zoeken en dragen in ieder geval niet zichtbaar. Maar ik heb slechte ogen.
  • Tussen 1 en twee uur is een veegje te zien op de bezel. Ik zelf vindt het niet storend, maar dan is het maar gezegd.
  • De originele band is alleen gepast verder ongedragen.

Leeftijd : Augustus 2016

Toebehoren : helemaal compleet: Doos, omdoos, afgestempelde garantiekaart en tag. Komt op een nagenoeg ongedragen Hirsch Liberty die het horloge meer laat spreken én de originele Glycine band.

Uurwerk : automaat - Glycine Calibre GL 29 - GMT

Levering : Afhalen, ergens afspreken of verzenden, allemaal mogelijk. Koffie. thee, limonade voor mijn rekening.

Vraagprijs : € 675,00 inclusief verzenden. Maar probeer gerust een redelijk bod, het is tenslotte een vraagprijs en omdat ik cash nodig heb voor de GS ben ik best bereid mee te denken. :wink: Uiteraard geen lowball aanbiedingen.

Alleen Cash. Deze keer echt GEEN ruil. Help Jaco aan zijn GS. :wink:

De foto’s:

22 likes

Een upje en even een behoorlijke saanpassing van de VRAAGprijs. :wink:

Prijs in ieder geval naar € 625,–. Ik sta nog steeds open voor een bod. Ik bijt niet, alleen lowballs vindt ik niet leuk. :slight_smile:

2 likes

En UP. Doe gerust een bod, het betreft een vraagprijs én ik bijt niet hoor. :wink:

En h-UP voor deze prachtige vakantieklok. Doe eens een bod mensen. Ik bijt echt niet. :wink:

Gewoon Huppa! Alles wat hierboven staat, geldt nog steeds! :slight_smile:

1 like

UP! Ik ga bijna met vakantie dus ik verlaag de prijs nog één keer voor een snelle verkoop.

Kom op, wie maakt me los!

Een prachtig en iconisch vakantiehorloge voor € 575,–
Het VRAAGprijs idee is nu ongeveer wel aan het verwateren. :wink:

Bijna een derde van de listprijs mensen. :smiley:

1 like

Huppa! Kom maar met een vakantiebod. Ik bijt niet, bijna vakantie dus pak je kans voor dit Icoon. :wink:

1 like

Het wordt bijna een gewoonte… :arrow_double_up:

Tot maandagochtend kan hij nog op de post, daarna kan het even duren. Dus wie, o wie. :smile:

3 likes

Verkocht! Dank @Batossai voor de gezellige overdacht! HF bedankt weer voor het platform!

4 likes