Verkocht, slotje graag!: Mondaine Stop2Go - Backlight (!)

Beste medeforummers,

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en de liefde voor Grand Seiko is groter dan de liefde voor Tissot.
Begin dit jaar heb ik een GS met champagne wijzerplaat verkocht en daar heb ik heimwee naar cq spijt van als haren op mijn hoofd. Natuurlijk een 1e wereld probleem, maar toch.

Dus ik wil weer een Grand Seiko met champagne wijzerplaat terugkopen en die heb ik inmiddels ook al in het vizier.

Hiervoor ben ik bereid om een groot deel van de huidige collectie te verkopen om ook rust “in de kist en in de kop” te krijgen.

Hiervoor heb ik cash nodig, zoals jullie zullen begrijpen.

Daarom, te koop deze mooie en bijzondere Mondaine Stop2Go BackLight.

Er is genoeg over dit bijzonder horloge op internet te vinden.

Stationsklok uurwerk/complicatie
Het kenmerk is dat de wijzer beweegt als van een automaat, op 12 uur stopt, de minutenwijzer verspringt en na twee seconden hervat de secondenwijzer zijn werk en gaat in 58 seconden rond. Erg fascinerend om te zien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er inderdaad best wel naar kan blijven kijken.
Hier een link naar een review en de werking van het uurwerk:https://www.youtube.com/watch?v=g2pqngQUD-A

Stop2Go met Lume!
Daarnaast is dit het nieuwste broertje van de oorspronkelijke Stop2Go. en het bijzondere is dat deze lume heeft. En wel aan de onderzijde van de wijzers wat een prachtige silhouet glow van de wijzer geeft als refelctie op de witte wijzerplaat. Daarnaast is het nog eens verbazingwekkend sterke en lange lume.
Hier het promotiefilmpje van Mondaine: https://www.youtube.com/watch?v=wbSG54hdw4w

Merk/type : Mondaine Stop2Go Backlight

Diameter : 41 mm (excl. kroon)

Conditie : Nieuwstaat. Saffier (met AR) krasvrij, geen deskdive sporen, ook niet op de gesp en band.

Leeftijd : 15 mei 2018

Toebehoren : helemaal compleet: Doos, omdoos, afgestempelde garantiekaart en tag.

Uurwerk : Quartz - Mondaine Stop2Go calibre

Levering : Afhalen, ergens afspreken of verzenden, allemaal mogelijk. Koffie. thee, limonade voor mijn rekening.

Vraagprijs : € 525,00 inclusief verzenden. (Listprijs € 595,–) Maar probeer gerust een redelijk bod, het is tenslotte een vraagprijs en omdat ik cash nodig heb voor de GS ben ik best bereid mee te denken. :wink: Uiteraard geen lowball aanbiedingen.

Alleen Cash. Deze keer echt GEEN ruil. Help Jaco aan zijn GS. :wink:

De foto’s:

16 likes

Verkocht aan een allervriendelijkst redelijk nieuw lid van het forum. Dank koper en dank HF voor het platform!

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.