Verkocht - Slotje graag - Oriënt - SEV0J004BH - Oyster Day-Date

Medeforummers,

Zoals al eens eerder gezegd moet je dingen soms proberen om vervolgens weer te laten gaan. En een goud(kleurig)(en) horloge met een fluted bezel en een oysterband moest ik gewoon een keer hebben.

Maar goed, het is gewoon niet mijn stijl en dus mag deze inmiddels zeldzame Oriënt weer gaan.

Ik heb het gezien, gedragen, er om gelachen en ook een paar keer onder een pak van genoten.
En deze versie is in mijn ogen wel de mooiste, zo zonder de “diamantjes”.
Met de bijgeleverde nieuwe leren band is hij zelfs chique en zoals gezegd heb ik er ook van genoten.

Beschrijving/Conditie :
Ik ben verrast door de afwerking, het robuuste gevoel en de accuratesse van het uurwerk.
Absoluut erg veel horloge voor het geld! Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van Oriënt.

Eigenschappen: fluted bezel, zwarte wijzerplaat met een heel subtiele sunburst, saffierglas, dag en datum weergave, Oriënt automaat (non-hacking en non-handwinding), lume en 100m waterdicht met een schroefkroon. Solide band met vouwsluiting.

Het horloge is door mij slechts een enkele keer gedragen en ik heb niet het idee dat de vorige eigenaar hem veel gedragen heeft.

De staat van het horloge:

De kast heeft minimale gebruikssporen van een bandenwissel. Conditie: Zeer goed.
Het glas heeft geen krassen oid. Conditie: Excellent
De stalen band met vouwsluiting heeft minimale deskdive sporen. Conditie: Zeer goed.
Totale conditie: Zeer goed, mint.

Merk/type : Orient - SEV0J004BH - Oyster Day-Date

Diameter : 36 mm (excl. kroon)

Dikte : 11 mm

Leeftijd : 15 mei 2018

Toebehoren : Doos, boekjes, schakels en de leren Graf-Band met “snelwissel pushpins” . Zie foto’s.

Uurwerk : Oriënt automatisch uurwerk - caliber 46E

Levering : Ophalen, verzenden, wellicht ergens afspreken. Alles is bespreekbaar.

Ruil: Ruilen is leuk, dus kom maar op. Ik sta overal voor open, wat niet willen zeggen dat ik overal in mee ga. :wink: Iets subtieler goudkleurig mag. Een Tissot Visodate (mogelijk in de nieuwe quartz versie?) oid. Cash up/down is mogelijk.

Ruilen voor Cash mag overigens ook: € 275,-- inclusief verzenden.

Doe zeker een bod via PB, ik bijt niet en het is een vraagprijs, ik heb begrepen dat deze variant (zonder “diamantjes”) een zeldzaamheid is geworden. maar maak het niet te gek.

De foto’s:

18 likes

Verkocht! Koper en HF weer bedankt!

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.