Verkocht - slotje graag: Roamer Superior Chrono

Medeforummers,

Een aankoop voor een familielid die ik wilde introduceren in de horlogehobby. Helaas niet gelukt, omdat diegene een notoire smartwatch drager blijft.

Dan zelf maar houden. Tsja, tot er iets voorbij komt waar fondsen voor nodig zijn.
Dus bij deze biedt ik aan een:

Een Roamer Superior Chrono.

Roamer is niet zo heel bekend. Nog altijd Swiss Made, maar de markt ligt meer in het verre Oosten.
Dat neemt niet weg dat ze qua afwerking zeker te vergelijken zijn met bijvoorbeeld Tissot.

Beschrijving/Conditie :
Ik ben verrast door de afwerking, de diepte in de wijzerplaat, het gebolde saffier met AR en het prettige draaggevoel ondanks het formaat.
Absoluut erg veel horloge voor het geld! Ik ben onder de indruk van de kwaliteit.

Eigenschappen: Off-white wijzerplaat, verdiepte subdials (een beetje Zenith - El Primero hommage), mooie diepte in de plaat. Verder curved saffierglas met AR. Lume en 30m waterdicht. De wijzers lijnen perfect uit op de indices. Prettige lederen band met vlindersluiting. Het ideale business casual of vakantiehorloge.

Het horloge is door mij slechts een enkele keer gedragen en door mij nieuw gekocht.

De staat van het horloge:

De kast heeft voor zover ik kan zien geen gebruikssporen. Bij goed zoeken met een loep waarschijnlijk wat te vinden, maar da’s dan altijd wel. Conditie: Zeer goed.
Het glas heeft geen krassen oid. Conditie: Excellent.
De vouwsluiting heeft minimale deskdive sporen. Conditie: Zeer goed.
Totale conditie: Zeer goed, mint.

Merk/type : Roamer Superior Chrono

Diameter : 44 mm (excl. kroon)

Leeftijd : 24 april 2019

Toebehoren : Doos, boekje, originele zwartlederen band én de Hirsch Heritage die er voor gemaakt lijkt te zijn. Zie foto’s.

Uurwerk : Ronda quartz

Levering : Ophalen, verzenden, wellicht ergens afspreken. Alles is bespreekbaar.

Ruil : Geen ruil, omdat de cash nodig is voor een nieuwe aankoop.

Vraagprijs : € 225,00 (een koopje!) en is inclusief de nieuwe Hirsch Heritage band die er voor gemaakt lijkt. De prijs is redelijk vast, want alles bij elkaar is nagenoeg nieuw.

Een poging via PB is altijd het proberen waard. Ik bijt niet.

De foto’s:

11 likes

Gereserveerd! OHPF

2 likes

Nu mag ik wel even reageren. Wat een gave band zeg. Nooit gezien👌

3 likes

Hirsch Heritage 1765…heerlijke band. :ok_hand:

4 likes

Zeker een prachtige band. Ik zag dit helaas te laat. Erg mooie combi!

1 like

Verkocht! HF weer bedank voor het platform!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.