Verkocht, slotje graag: Tissot Ballade Powermatic 80 - COSC - prijsaanpassing

Medeforummers,

Zoals jullie in vorige verkooptopics al opgevallen is ben ik aan het downscalen, in aantallen althans. Echter, zoals jullie weten valt dat niet mee. :wink:

In het kader van downscalen dan wel een higher-end 3-piece collectie opbouwen zet ik deze Tissot Ballade toch te koop. Wel een beetje met de nodige twijfel moet ik eerlijk bekennen. Maar goed, mijn gedachten blijven toch ronddolen, jullie kennen het wel. De oneindige zoektocht naar het ideale horloge. Is deze dat dan niet? Tsja, eigenlijk wel een beetje de tijd zal het leren.

Beschrijving/Conditie :

Het is een uniek horloge. Niet alledaags, om het zo te zeggen. Het bijzondere zit hem natuurlijk in het uurwerk. Een Powermatic 80 Chronometer met een silicium balansveer, dus onder andere anti-magnetisch.
Zoals de diverse reviews aangeven mogelijk het enige horloge onder de € 1.000 die dat heeft.

https://www.fratellowatches.com/tissot-ballade-powermatic-80-cosc-review/

De kast bevat geen gebruikssporen anders dan een mogelijk veegje van een bandenwissel.
Conditie: Excellent.

Het glas bevat geen krassen oid.
Conditie: Mint

Verder is het horloge 5atm WR, de originele band is ongebruikt, de vouwsluiting bevat minimale deskdive sporen.
Conditie: Excellent

Totale conditie: Excellent.

Merk/type : Tissot Ballade

Diameter : 41 mm (excl. kroon)

Dikte : 9,8 mm

Leeftijd : juni 2018

Toebehoren : Doos, omdoos, boekjes, garantiekaart, COSC certificaat, de originele Tissot band, en een nagenoeg nieuwe Hirsch Artisan band

Uurwerk : Powermatic 80 caliber, C07.111, Chronometer

Levering : Ophalen of verzenden. Ergens afspreken kan ook, koffie thee limonade voor mijn rekening.

Vraagprijs : € 750,-- inclusief verzenden. Doe zeker een bod via PB, ik bijt niet. Het is tenslotte een vraagprijs en die is niet in beton gegoten.

Ik sta niet echt open voor ruil omdat ik aan het sparen ben voor wat anders.

De foto’s:

23 likes

En UP, voor deze stijlvolle klassieker.

En UP! Ik bijt niet en sta open voor een bod. :slight_smile:

Een upje. Kleine prijsaanpassing: € 725 wordt de vraagprijs. Niet in beton gegoten dus! :wink:

Hoewel liever geen ruil, laat ik me graag verrassen.

Een klein upje. Ik bijt echt niet.:slight_smile:

Ruil voor een wat serieuze vintage in nette staat uit begin zeventiger jaren wil ik zeker overwegen.

Doet het trouwens uitstekend als dresswatch bij uitstek:

2 likes

En Up voor deze understated beauty. De vraagprijs wordt € 699,-- exclusief verzenden. Let op… vraagprijs :wink:

Een ruil voor een mooie vintage van begin jaren zeventig en bij voorkeur niet kleiner dan 36mm wordt serieus overwogen.

Andere ruilvoorstellen? Verras me, maar ik beloof niks. :wink:

2 likes

En hUPpa. Alles wat hier boven staat geldt nog steeds. :wink:

1 like

En weer even UP. Wat voorstellen gehad, maar niet het juiste… Ruilwaarde blijft staan zoals boven.
Bij verkoop wil ik met mijn vraagprijs zakken naar € 650,-- exclusief verzendkosten.

Nog even voor de oplettende lezertjes: :wink:

• Silicium balansveer (antimagnetisch, alleen in het hogere segment gangbaar);
  • 80 uur gangreserve;
  • COSC gecertificeerd, loopt super strak. -1 sec per etmaal;
  • Vouwsluting;
  • 5 atm WR;
  • 2 lederen banden.

Ik bijt nog steeds niet, ruilvoorstellen welkom al is opleg van mijn kant een issue. Want lege hobbypot. :wink:
Cash geniet wel de voorkeur

Maar verras me maar, doe een bod of voorstel.

4 likes

Bijna vergeten. Gereserveerd voor een forumlid.

2 likes

En niet meer gereserveerd.

2 likes

Up!

€ 600,-- met alléén de originele band!

Ruilvoorstellen welkom, maar met bijbetaling vanuit jouw kant.

2 likes

Up she goes.

2 likes

Verkocht. Koper bedankt!
HF, weer bedankt voor het platform!

4 likes