Verkocht/slotje: rolex 126300 blauw, jubilee / datejust 41

Aangeboden een (nieuwe) rolex datejust 41. Dit horloge is vandaag voor het eerst een halve dag aan de pols geweest. De seals zijn eraf op een paar na aan de binnenzijde band. Stickers zijn bewaard :joy:

Horloge is geleverd 30 mei 2018, full set uiteraard NL (S&C).

Het betreft de versie met blauwe wijzerplaat , jubilee band en smooth bezel (Zie je uiteraard ook op de foto’s).

Ik wil een rolex gmt2 ln of blnr aanschaffen en deze op een voor mij speciale datum zetten , vandaar geen inruil. Zelfs niet voor het door mij gewenste model of het moet zo zijn dat de pas nog niet is ingevuld met een datum!

Het rijtje

Merk: Rolex
Model: Datejust 41
Ref: 126300
Uurwerk: 3235 met 70+ uur power reserve
Geleverd: 30 Mei 2018
Wijzerplaat: Blauw
Band: Jubilee
Compleet met: 3 dozen, garantiekaart, garantieboekje, handleiding, witte hangtag, groene Rolex zegel, lunette beschermring, mis ik nog iets?
Prijs: 5.700

Ik kan 1 mini, mini micro krasje ontdekken op de clasp maar heel moeilijk te zien. zelf met macro stand iPhone x.

Alvast bedankt voor de reacties. Hieronder foto’s in willekeurige volgorde.

27 likes

Een up voor het weekend. Enkele geïnteresseerden maar nog niet concreet. Direct naar de scherpe vaste prijs van euro 5.500. Oh-ja echt geen inruil!

2 likes

Maf slotje op: forum bedankt voor de verkoopmogelijkheid.

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.