[VERKOCHT] Speedmaster Professional Moonwatch

Ik verkoop één van mijn lievelingshorloges in absolute nieuwstaat uit 2016.
Zeer weinig gedragen en ik ben zeer zuinig op mijn spullen. Hooguit een paar keer en met zorg gedragen.
Absoluut geen draagsporen te vinden, ook niet met vergrootglas.
De originele stalen band heb ik zelfs nog nooit gedragen.

De Omega Speedmaster ‘‘Speedy Pro’’ met, zoals het voor velen hoort, een hesalite glaasje!!
Zeer comfortabel wegens het lage gewicht.

Voor mij één van mijn droomhorloges maar ik heb besloten om mijn collectie voorlopig naar 2 horloges terug te brengen. Op de eerste plaats omdat horloges gedragen moeten worden. Ze moeten niet alleen in een kistje mooi liggen te zijn.
Op de tweede plaats omdat ik mijn horloges aan het verkleinen ben qua formaat.
De Speedmaster is zeer zeker niet te groot voor mijn 17,0-17,3 cm pols maar ik wil toch kleiner gaan dragen( 36-40mm).

Wordt geleverd als full set, inclusief de grote Omega horlogekist met extra banden, vergrootglas, plaquette, bandentool enz.
Uiteraard met alle papieren, pasjes en originele factuur (€ 3650,00) van Eugene van Baal te Nijmegen.

Bij de set lever ik een ongeopende tube Polywatch om de hesalite te poetsen, mocht dat in de toekomst ooit nodig zijn. Dit is bij dit horloge uiteraard nog nooit gedaan!

1 Omega Speedmaster Professional (ref. 311.30.42.30.01.005).
2. Diameter : 42 mm.
3. Waterresistant: 5 bar.
4. Uurwerk: Omega 1861 Handwinder.
5. Staat: Niet van nieuw te onderscheiden!!
6. Leeftijd: Geleverd 2016 door officiële Omega dealer Eugene van Baal te Nijmegen.
7. Ophalen: heeft sterk de voorkeur. Dat kan bij mij in Nijmegen of ergens in de regio. Ken ik je niet, dan enkel bij bank een bank binnen of andere locatie met camera’s. Dus niet op straat of een parkeerplaats.
8. Verzenden: alleen verzekerd en voor kosten/risico koper.
9. Inruilen: Nee, geen inruil mogelijk.
10. Prijs: € 2950

Het horloge moet niet weg maar mag weg. Voor minder gaat deze dan ook niet weg want dan houd ik deze schoonheid zelf.
Niet aankomen met internetprijzen uit China, Engeland, Roemenië of Amerika. Ik vergelijk alleen met Nederlandse dealerprijzen en dan is de prijs gerechtvaardigd aangezien het horloge niet van nieuw te onderscheiden is.
Afschrijven doe je amper nog. Dat heb ik al voor je gedaan.

En dan de plaatjes bij het praatje.

39 likes

UP!
En naar een uiterste prijs van €2925.

Het is toch net een UFO.

7 likes

UP!

En nu naar uiterlijk 2900 Euro.

2 likes

Sorry, gereserveerd voor forumlid.

2 likes

Verkocht
Horlogeforum en koper bedankt!

3 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.