VERKOCHT: Squale 50 Atmos 1521 Bead Blasted Blue - Uniek & Overcompleet

Te koop een prachtige Squale 50 Atmos. Heb het horloge zelf in november 2019 overgenomen van een bekend forumlid echter sta ik op de wachtlijst voor een mooie NA dus maak ik funds vrij.

image
image

Uniek aan dit horloge is dat een bead-blasted kast betreft echter de wijzerplaat heeft van de “polished” versie. Prachtig het contrast tussen de matte kast en de glinsterende plaat in de zon. Originele wijzerplaat is aanwezig en ook meegeleverd.

Horloge is overcompleet en wordt geleverd met:

Originele doos & papieren
Licht gedragen Squale Milanese
Licht gedragen Squale Tropicana strap
Licht gedragen stalen band (inc. schakels)
Ongedragen Obris Morgan Strap
Ongedragen oranje nato
Ongedragen Squale Rubber Strap\

Diameter: case 40,4mm bezel 42mm, 20mm lugs, lug to lug 49mm en dikte 13mm.

Leeftijd: 08-07-2015

Papieren, doos en eventuele accessoires: full set met een aantal aanvullende banden (zie foto’s)

Verzendkosten of afgehaald: Bij voorkeur afhalen maar eventueel verzenden op kosten en risico van de koper.

Conditie (krassen, werking etc): Nette gedragen staat. Plekje tussen 10-12 uur en op de lug rechtsboven (zie foto’s). Verder nette staat en om de pols valt dit allemaal praktisch niet op.

Daarnaast is dit de zgn. OCD limited, dat wil zeggen dat de schroefjes van de bezel exact op 15, 30, 45 en 60 zitten. Dit is een zeldzaam iets voor zover ik dat heb kunnen zien bij anderen.

Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824

Vraagprijs: 650,-

9 likes

De licht gedragen stalen band (President van foto 2) is inmiddels los verkocht.

Klok zelf is natuurlijk nog steeds te koop!

Prijsdropje naar € 640

1 like

Wat is die mooi hé? Pricedrop naar € 620:

Ik zie dat een foto van twee kleine krasjes die enkel onder het juiste licht te zien (en tijdens het dragen nagenoeg onzichtbaar) is weg is gevallen bij het uploaden. Wellicht waren het teveel foto’s in een keer. Hierbij de foto’s in het kader van transparantie :wink:

3 likes