Verkocht: Steinhart Ocean One Vintage Red

Bij deze te koop aangeboden mijn Steinhart Ocean one Vintage Red. Betreft een complete set , incl extra Steinhart nato ongebruikt.
Dit is het model uit de eerdere batches, welke een donkergrijze wijzerplaat heeft, welke later is verandert naar zwart. Niet meer verkrijgbaar dus, en in mijn ogen net wat mooier.

Dit is mijn eerste verkoopstopic dus mocht ik iets vergeten zijn of ergens niet aan voldoen stuur mij even een PB, bvd! :grimacing:

Basis info:

Merk: Steinhart

Model: Ocean One Vintage Red

Diameter: 42mm exclusief kroon

Leeftijd: Maart 2017. Garantie tot december 2018.

Toebehoren: Complete set; omdoos, doos, aankoopnota, garantieboekje en een extra Steinhart nato inclusief.

Conditie: goede staat. 7.5-8 / 10 ; de gebruikelijk deskdiver sporen op de bracelet en clasp. Niks dieps of ernstigs. Case in hele nette staat, glas ook onbekrast.

Uurwerk: ETA 2824-2 ; loopt perfect, datum en tijd verzetten werkt naar behoren. In februari 2018 dit jaar overgenomen, vorige eigenaar heeft hem een week voor dat ik hem kocht naar Steinhart gebracht (persoonlijk) omdat hij vond dat het horloge niet netjes genoeg liep (+20 sec). Geheel opnieuw getest, afgesteld en WP getest weer. Factuur aanwezig (€0.00 garantie)

Prijs: €270 exclusief verzending, ophalen kan ook regio Zuid-Limburg.

Voor meer vragen of wat dan ook, stuur me gerust een PB :slight_smile:

Foto’s:

7 likes

On Hold

& Verkocht , dank HF en @eayden

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.