Verkocht: Tag Heuer Carrera Calibre 16 CV2011 full set Inkt Zwarte Vrijdag Prijs ---> €1195,- !! Final Call

Op zoek naar iets leuks voor de feestdagen, de Carrera kan derhalve naar een nieuwe eigenaar die wellicht ook op zoek is naar iets leuks voor de feestdagen. Perpetuum Mobile qua horloge dus :wink:

Merk: Tag Heuer
Model: Carrera Calibre 16 CV2011.BA0786
Leeftijd: April 2006
De conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Zeer mooie staat. Er zijn wat lichte gebruikssporen aanwezig, maar deze zijn zeer minimaal. De donkergrijze (heel chique, veel mooier dan zwart, zelfde kleur komt terug bij de sub dials) bezel en het glas zijn volstrekt onbeschadigd, de AR coating geheel in tact. Prachtige sunburst op de wijzerplaat. Onderhoud uitgevoerd in 2016 (papieren worden meegeleverd), waardoor het horloge weer zeer goed loopt! Zie foto timegrapher.
Uurwerk: Calibre 16 (automaat)
Diameter kast: 41mm
Waterdicht: 50m
Glas: saffier aan beide zijden
Toebehoren: Wordt geleverd met doos, 1 extra schakel, garantiekaart en papieren onderhoud.
Polsomvang: De Carrera staat nu op een 19+cm met nog 1 extra schakel.
Levering: In overleg
Vraagprijs: Scherpe €1395,-

Inruil van een SARB017 Alpinist is mogelijk. Andere inruil wellicht maar geen micro brands en voorkeur bij full set, ben behoorlijk kritisch.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

4 likes
                   UP!!!

Black Friday-achtige korting wegens mogelijke NA: €1295,- :scream::scream:

2 likes

Going UP!

Diep Zwarte Vrijdag. De prijst crasht naar een inktzwarte €1195,- door een naderende NA

Laatste UP!

Mijn irritatiegrens is bereikt :rage:

De biedingen op HF zijn nog tenenkrommender dan op Marktplaats. Nooit gedacht dat zoiets bestond. :frowning_face:

8 likes

Gereserveerd tot 8/12.

3 likes

Deze mag op slot, is naar een nieuwe eigenaar.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.