Verkocht Tag Heuer Carrera Heuer re-edition

Hf,

Bij deze de TAG te koop/ruil. Ik heb dit horloge verkregen uit een ruil, waarbij de Tudor voorlopig blijft. De Tag mag weg omdat ik, alhoewel ik het graag wil, dit soort horloges niet draag. Dan maar iemand anders hiermee blij maken. Het is werkelijk een mega gaaf horloge in een perfecte afmeting die je niet vaak ziet.

Komt met doos en papieren van de firma Watchfinder. Daarnaast zit er een originele nagenoeg nieuwe rally strap bij uiteraard met de originele vouw sluiting.

Horloge loopt nauwkeurig, is dan ook nagekeken / geserviced door Watchfinder bij aankoop.

Ook nog aanwezig zijn:
1x 19mm zwarte nato
1x 19mm hirsch leder bandje Racing style

Het gebruikelijke rijtje:
Merk en model:
Diameter: 39mm
Leeftijd: ca 2007
Papieren: doos en papieren van Watchfinder waar hij met aanschaf ook nagekeken is / service.
Verzendkosten of afhaal: afhaal geniet de voorkeur maar opsturen is een optie.
Conditie: gebruikte maar prima staat. Zie foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: TH calibre 17 met quick set datum

Prijs: 1750 euro.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

12 likes

Upje

5 likes

Upje!

Kleine prijsdaling naar 1700 euro. Mega gaaf horloge voor een leuke prijs. Langs de horlogemaker geweest en het horloge is getest op waterdichtheid en een mooie amplitude!

1 like

Upje!

3 likes

Up voor dit prachtige horloge. Ik wil een horloge voor mijn wederhelft kopen, derhalve een prijsverlaging naar 1650 euro. Wie maakt me los?

Foto op het andere bandje die erbij zit:

6 likes

Kom op HF, ik wil weer verder. Het is een mooi horloge, voor een leuke prijs.

Leuke prijs? Jazeker direct 100 euro er vanaf voor een snelle verkoop.

1550 euro!

6 likes