Verkocht: Tag Heuer Formula 1 Calibre 16 Automatic full set extreme pricedrop €1425,-

Prachtige Tag Heuer Formula 1 Calibre 16 Automatic full set maar de klik komt niet. Kan dus vertrekken. De Tag verkeert in een uitstekende staat. Geen krassen op saffier, kast, cermische bezel of de ceramische delen van de band. Slechts lichte en onvermijdelijke gebruikssporen op een enkel stalen deel van een schakel en uiteraard op de sluiting. Niets dat niet eenvoudig weg geborsteld kan worden. Fraaie sunburst wijzerplaat met evenwichtig geplaatste sub-dials, sportieve rode accenten en het Tag Heuer logo aan de onderkant van de chronograph secondenwijzer. Technisch is de Tag uitstekend, zie de foto van de timegrapher. Wordt geleverd als full set met alle dozen, boekjes, gestempelde en gedateerde (2014) garantiekaart (UK dealer) en de originele aankoop rekening (+/- 2500,- euro).

De gegevens:

Merk/model: Tag Heuer Formula 1 Calibre 16 Automatic CAU2011
Kast: 44mm zonder kroon, lugwidth 22mm
Calibre: Calibre 16 ETA 7750
Glas: Saffier
Backcase: geschroefd
Waterresistance: 200m. Ik ben niet de eerste eigenaar, waterdichtheid kan ik dan ook niet garanderen.
Bezel: Ceramisch grijs/zwart, fixed.
Kroon: Screw-down.
Dial: Mat zwart/grijs.
Prijs: 1575,- Een fair en realistisch bod wordt overwogen.
Ruil/inruil: wil ik in overweging nemen, bij voorkeur naar hoger segment, heb al veel gehad en ben kieskeurig/kritisch, alleen full set.

Pictures:

Bedankt voor het kijken!

11 likes

Extreme price drop :sunglasses: Incoming moet ook betaald worden :joy: Koopje €1425,-!!

1 like

Verkocht aan een zeer vriendelijke collega van @BadBoy. Bedankt Pieter. Deze mag op slot.

1 like