** VERKOCHT ** Tag Heuer Monaco Steve McQueen Calibre 12

Gek hoe het soms kan lopen met een horloge. Ik was totaal verliefd op de blauwe sunburst wijzerplaat van deze special edition, waardoor ik toch echt eens zo’n Monaco wou proberen. Ik vind het nog steeds een prachtig horloge, maar ik grijp er gewoon nooit naar. Dus dan moet er maar wat anders in de plaats komen!

Dit is dus de speciale editie ter ere van Steve McQueen, met een geweldige sunburst blauwe plaat. Deze iteratie behoudt elementen van het origineel, maar met een modern sausje erover heen. In tegenstelling tot de nieuwe Steve McQueen, die echt een pure re-edition is van de originele.

Verder werd deze specifieke Monaco versie door Walter White gedragen in Breaking Bad, dus ook op het witte doek heeft deze jongen al geschiedenis!

Deze Monaco komt als full set, dus inclusief doos en papieren, en er zit ook een originele Tag Heuer stalen band bij (twv €400) die ik bij een TH dealer aan heb gekocht aangezien ik nogal een staalfetish heb :joy:.

De vraagprijs is €3200. Deze prijs is vast, en voor full set in deze staat, incl stalen band (en ook de originele lederen band in goede staat), een absolute topprijs. Als inruil heb ik eventueel interesse in een nette Datejust (alleen niet met een witte plaat), aangezien ik dat icoon nog niet in de verzameling heb gehad. Het allerliefst zou ik een staal/gouden willen met blauwe plaat (beetje fout, moet kunnen).

Model: CAW2111
Jaar: 2012
Movement: Tag Heuer Calibre 12
Diameter: 39mm (maar draagt groter door de vorm en hoge kast)

19 likes

Ik kan niet meer editeren, maar belangrijk: denk dat een Datejust wat te klein is. Als inruil zoek ik eerder een Panerai, da’s nog zo’n icoon die nog niet gepasseerd is in de verzameling :slight_smile:

Gereserveerd voor iemand buiten het forum.

1 like

Verkocht buiten het forum!

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.