Verkocht - Te koop Omega vintage Constellation chronometer, 157.0002

Te Ruil:

Na lang wikken en wegen en met enige spijt doe ik afstand van de 2 onderstaande vintage Omega 's die ik graag wil ruilen voor een Longines (Hydro)Conquest of een La Grande Classique (uitsluitend blauwe dial en max. 41mm) :

1. Merk en model: Omega vintage Constellation chronometer, 157.0002 caliber 712 automaat, ultra thin
    Diameter: 35mm
    Leeftijd: jaar 1968
    Geen papieren of andere accessoires.

De horloge komt op de originele omega stalen band en is voor zijn leeftijd in goede staat met patina op de 3,6 en 12 en vanzelfsprekend gedragen sporen (vnl op de band), maar geen grote dingen.
De vorige eigenaar heeft het horloge in april 2019 gereviseerd. Zelf heb ik eind 2019 er een originele kroon en nieuwe dichtingen laten opzetten door horlogemaker Freddy van het forum hier (is een topic). Hij heeft de horloge eveneens gelijk laten lopen.
Geen papieren evenwel van de revisie noch van de laatste kleine ingrepen.

1. Merk en model: Omega vintage Dynamic, 136.033 handwinder in zeer mooie staat
    Leeftijd: jaar 1968
    Komt met garantiekaart - Omega Italië - van de volledige revisie van vorige eigenaar
    Omega doosje en extra (aftermarket) stalen band inclusief

Beide horloges lopen uitstekend.
Van de constellation is op hierop het forum een NA topic. Beide horloges werden regelmatig gepost.
Bij interesse en voorstellen tot ruil hoor ik dit graag via een bericht en kunnen we verder afspreken.
Verkoop zou eventueel kunnen als ik genoeg fondsen kan bijeen sprokkelen voor een mooie Longines.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Ruil zit er niet in - toch niet tegen een Hydro(Conquest)Longines met blauwe dial.

Daarom te koop.

nr.1 de Constellation: € 425 (incl. verzending BE of NL)

nr.2. de Dynamic is in principe gereserveerd

1 like