Verkocht: Te koop: Timefactors Speedbird III PRS-22

Te koop: Timefactors Speedbird III PRS-22

Mooie flieger met zeer goede specificaties voor een aantrekkelijke prijs. Ik wil mijn collectie wat inkrimpen en een aantal recent ingeruilde, en/of weinig gedragen horloges gaan verkopen. Dit is de eerste in de reeks.

Gegevens:

Merk en model: Timefactors Speedbird III PRS-22
Diameter: 39 mm. (kroon niet mee gemeten)
Leeftijd: november 2015
Papieren, doos en eventuele accessoires: Compleet (zie foto)
Verzendkosten of afgehaald: kan beiden, voorkeur voor afhalen.
Conditie (krassen, werking etc): Keurige staat (zie foto’s). Weinig gebruikssporen.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824-2 Top grade.
Vaste prijs: € 350,-

Rest van de specificaties: Saffierglas, Geschroefde bracelet, geschroefde kroon (10 atm./100 mtr.)

Ik heb een sterke voorkeur voor persoonlijke overdracht. Dat voorkomt verrassingen en is ook nog gezelliger. Zutphen, Arnhem of Wageningen en evt. Enschede zijn locaties waar ik privé/zakelijk regelmatig vertoef.

Ervaringen: TimeLapse

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Ik heb uiteraard mijn best gedaan om het zo te doen dat de foto’s een goed beeld geven van de staat van het horloge. Extra foto’s zijn op verzoek mogelijk bij serieuze interesse.

5 likes