Verkocht: Tidéna Super Automatic

Te koop

Merk en model: Tidéna Super automatic
Diameter: 40mm (lugwidth 18mm)
Leeftijd: jaren '60/'70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: sept 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: head only
Verzendkosten of afgehaald: afhalen mogelijk, verzenden op risico en kosten van de koper

Conditie (krassen, werking etc): Redelijk nette vintage staat met diverse krasjes op de kast. De kast heeft een mooi schroefdeksel. Glaasje met een kleine beschadiging op 9 uur en wat kleinere beschadigingen. Topper is natuurlijk de dial; ongeschonden met mooi intacte lumedots. De rode secondewijzer contrasteert mooi met de mooie blauwe sunburst plaat met mooi verloop in het blauw. Ongesigneerde hidden crown.
Verzetten van de tijd en opwinden gaat wat stroef; dit komt denk ik door de hidden crown. De servicegeschiedenis van dit horloge is mij echter onbekend en het horloge loopt niet direct bij oppakken (maar na iets draaien van de rotor blijft hij om de pols wel lopen).
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2783

Vraagprijs: 75 euro inclusief verzenden

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

2 likes

Up!

Up!
Naar 60 euro inclusief verzenden!

Up!
€50?

Up

Verkocht binnen het forum!

1 like