VERKOCHT: Tissot Ballade Powermatic 80 COSC chronometer. Excellent mooie staat!

Na zeer veel ‘wikken en wegen’ nu toch definitief beschikbaar voor de verkoop.

Deze prachtige, in excellent mooie staat verkerende, Tissot Ballade Powermatic 80 COSC chronometer. Reden: simpelweg omdat hij geen draagtijd krijgt; dit vanwege veel teveel horloges in de collectie en de aankoop van een ‘grail watch’ afgelopen week…

Ik kocht dit horloge eind vorig jaar van een zeer gerespecteerd HF lid. Sindsdien slechts een enkele keer gedragen; meestal om wat foto’s voor het forum te maken. Ik heb hem denkelijk een keer of vier à vijf in totaal gedragen. Het horloge verkeert in een excellent mooie staat en heeft bijna geen gebruikssporen.

Het horloge wordt geleverd inclusief de originele Tissot band met vouwsluiting, maar komt aan de veel mooiere Hirsch Duke band die ik er nieuw op heb gezet.

De winkelprijs van dit horloge was 890 Euro en hij komt in een full set, compleet met hang tags, dozen, en garantiepapieren. Er zit nu nog 8 maanden Internationale Tissot garantie op dit horloge.

Mijn vraagprijs voor dit moois is slechts 649 Euro, inclusief de nieuwe mooie Hirsch band.

Sla je slag met dit zeer chique horloge, met maar liefst 80 uur gangreserve, wat daarnaast ook nog een COSC chronometer is en een waterdichtheid van 50 meter heeft! Een mooi relatief plat horloge voor bijna alle gelegenheden met een prachtige z.g. ‘Clous de Paris’ afwerking op de bezel en even mooie guilloche wijzerplaat.

Het rijtje:

Merk & model: Tissot Ballade Powermatic 80 COSC, ref. nr. T 108 408 16057 00
Leeftijd: 7 december 2018 (dus nu nog 8 maanden Tissot Internationale garantie)
Uurwerk: Tissot Powermatic 80, 25 steens automatisch uurwerk, 80 uur gangreserve
Diameter: 41 mm
Dikte: 9,8 mm
Bandaanzet: 20 mm
Kast: stainless steel, prachtig afgewerkt met ‘Clous de Paris’ motief op de bezel
Band: zeer mooie nieuwe Hirsch Duke lederen band + de originele Tissot band met vouwsluiting
Glas: saffierglas
Wijzerplaat: prachtige wijzerplaat met opgelegde indicen en guilloche ‘Clous de Paris’ afwerking
Waterdicht: 50 meter
Set: de complete ‘full set’ met dozen, hang tags, garantiepapieren, boekje en nog 8 maanden Tissot Internationale garantie
Staat: excellent mooie staat met bijna geen gebruikssporen

Levering: ophalen op afspraak of verzenden per aangetekende post voor risico koper ! Vanwege de Corona crisis heeft verzenden zeer sterk de voorkeur boven ophalen. Als het echt niet anders kan, dan alleen ophalen onder zeer strenge voorwaarden !

Vraagprijs: 649 Euro, exclusief aangetekend verzenden via Post.nl.

Momenteel niet geïnteresseerd in ruil of inruil. Wel sta ik uiteraard open voor een redelijk en eerlijk bod.

Kijk onder deze link naar referenties over mij: Niglo

Hierna een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag)

Dank voor het kijken! :blush:

Dan nog even aan de pols (omtrek 20,5 cm)

14 likes

UP! Mag voor slechts 625 Euro vertrekken. Eerste en laatste prijsverlaging. :slightly_smiling_face::+1:

UP! :+1::sunglasses: OK dan, omdat we in zo’n rare tijd zitten gun ik je een laatste mazzeltje op dit prachtige horloge: 600 Euro dan en geen cent minder, inclusief aangetekend verzenden! :slightly_smiling_face:

Uit de verkoop vanwege geen serieuze reacties.

Terug in de verkoop en eens opnieuw proberen met een aantrekkelijkere prijs wellicht:

Mag nu naar een andere liefhebber voor slechts 575 Euro! :slightly_smiling_face:

UP! :+1::wink:

1 like

UP! :point_up_2: Een mooie bestemming voor jouw vakantiegeld; verwen jezelf met deze mooie klok. Eenmalige vakantie verlaging naar 525 Euro! :sunglasses::ok_hand:

1 like

UP! … en weer te koop; voor dezelfde scherpe verlaagde prijs: 525 Euro voor deze beauty. :slightly_smiling_face:

1 like

GERESERVEERD voor sympathiek mede forumlid. :slightly_smiling_face:

1 like

!VERKOCHT! aan sympathiek forumlid. Dank aan het forumlid en aan het HF voor het mogen plaatsen. :blush::+1: