Verkocht: Tissot Navigator GMT (Vintage) (vrpr EUR 200).

Omdat ik op zoek was naar een GMT horloge heb ik deze een klein jaartje geleden overgenomen op HF. Ik merk echter dat ik steeds minder de neiging heb om deze om de pols te doen. Kennelijk is het toch niet mijn ding. Of het nou de afmetingen zijn of iets in meer algemene zin - geen idee.
Hoe het ook zij, ik wil eens zien of er belangstelling is voor dit horloge op HF.
Het horloge is begin dit jaar geheel schoongemaakt bij juwelier Van Geelen in Schagen en toen ook voorzien van een nieuwe batterij. Er zit een aftermarket band op omdat de originele voor mij te kort was. Uiteraard wordt de originele band meegeleverd!
De oscillator is door mijzelf bijgeregeld tot een verloop van -1 seconde per week.

Het verplichte rijtje:
Het merk + het model : Tissot Navigator GMT
Materiaal: RVS (kast + band).
De diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 36 mm.
Maximale polsomtrek (met alle schakels gemonteerd): ca. 20 cm met de originele band, 22 cm met de aftermarket band
De leeftijd van het horloge: 1980s
Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: met travel pouch, kussentje, extra RVS aftermarket band (zie foto. De losse band is de originele).
Verzendkosten: 6,95 euro via PostNL met track en trace. Ik verzend alleen binnen Nederland. Woont u in de Noordkop of komt u daar regelmatig? Dan kan hij op afspraak ook in Julianadorp worden afgehaald.
De conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Goede conditie. Er zitten wat krassen op de achterzijde (waarschijnlijk door batterijwissel) en op de band. Enige patina op de wijzers. Verloop ca. -1 seconde per week.
Soort uurwerk: ETA quartz cal. 255.266.
Complicaties: secondewijzer, datumaanduiding, 24h GMT wijzer, roterende 24 uur bezel.
De vraagprijs: 200 euro, verzenden in overleg (binnen NL).

Eventuele reacties graag per PB!

Hele set:

Met originele band:

Met aftermarket band:

Bedankt voor het kijken!

5 likes

Verkocht aan een HF lid!

1 like