Verkocht: Tissot Visodate PR 516 GL Heritage Blauw

Tissot Visodate Automatic Seastar PR 516 GL Heritage Blauw

Na lang twijfelen mag hij toch weg, mijn Tissot Visdate PR 516 GL met de prachtige blauwe wijzerplaat.
De diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten) bedraagt 40mm
Ik heb haar overgenomen van een mede forumlid en de aankoopdatum van het horloge is 26-9-2012,
Het betreft een zeer complete set met de originele doos, garantie kaart, toebehoren met originele zwarte rally band met vouwsluiting en extra blauwe rally band. Beide zijn natuurlijk gedragen maar verkeren in goede staat.

Ik heb het horloge met veel plezier en trost gedragen, daarom is de staat erg netjes, de foto’s spreken voor zichzelf. Op een lug zit een klein deukje en her en der wat haarlijntjes, meer niet. Ik heb dit proberen te fotograferen. Excuses voor de paar stofjes, met drie kinderen haast niet te doen om stofvrij te fotograferen.

Het uurwerk is een automaat ETA 2836-2 en loopt uitstekend, de transparante achterkant toont dat ook.

Bij de ervaringen met verkopers topic tot op heden alleen aankoop beoordelingen en blijkbaar doe ik dat in ieder geval goed.
Ophalen in regio Rotterdam of Den Haag heeft mijn voorkeur, dan is de koper verzekerd van het horloge wat hij of zij in gedachte had. Ik zet een mean-ass espresso en cappuccino.

Verzenden voor kosten en risico koper,

Vraagprijs: €400,-

Bedankt voor het lezen en mocht ik wat vergeten zijn dan hoor ik dat graag, dan pas ik het aan, nu de foto’s.

6 likes

Gereserveerd voor de vorige eigenaar!
Wellicht terug naar het oude nest.
Dat ging snel.

4 likes