Verkocht!! TK Tag Heuer Carrera Heuer 01

TK Tag Heuer Carrera Heuer 01

Model Carrera heuer 01 CAR2A1Z
Inbegrepen Full set; Doos, omdoos, boekje, garantiepasje ingevuld door AD.
Conditie 99% echt heel netjes, spaarzaam in de enkele weekenden dat ik niet hoef te werken gedragen.
Band Rubber met vouwsluiting uiteraard origineel
Glas Saffier vrij van beschadigingen
Uurwerk Cal heuer 01
Kastdiameter 45mm
Jaar 2017 dus nog volop garantie tot augustus 2019!
Prijs Forumprijsje 3600 euro

Echt een hele mooie klok, helaas zijn er op het forum weinig liefhebbers van de nieuw Tags. Maar oh oh wat is hij mooi! Super strak afgewerkt en geweldig om uren naar te kijken, zowel de voor als achterkant.
Toch is ondertussen mijn smaak aan het veranderen, en zie ik te veel leuke andere horloges voorbij komen.

Hij draagt heel fijn, de rubberen band zit echt super en is makkelijk te verstellen.

Het horloge is in aug 2017 nieuw aangeschaft bij Tollet in Leuven, heeft nog een jaar fabrieks garantie.

Nieuwprijs: ja Tags schrijven nu eenmaal veel af het eerste jaar, laten we die dus maar vergeten.

Het horloge is te bezichtigen in de buurt van ‘s-Hertogenbosch. Verzenden liever niet, maar uiteraard mogelijk op eigen risico.

(In) ruil, dat kan. Ik zoek een Tudor submariner 79090 of 79190 liefst blauw…

Dan nu de foto’s:

2 likes

Nog een paar fototjes, daarnaast is een eventuele ruil tegen een Black bay Bronze of een Black bay heritage ETA (met bijbetaling) ook mogelijk.

Weekend upje :smiley:

Upupup… Ps ruil met een BB GMT mag ook :sweat_smile:

Deze mag nog een keer omhoog, een paar voorstellen gehad. Maar helaas bleken dit afhakers te zijn.

3400 euro nieuwe forumprijs!

Up! Al zegt de kat dat ik hem moet houden…

9 likes

Toch nog een keer onder de aandacht, mochten de liefhebbers nu wakker geworden zijn.
Wellicht iets anders (in) ruilen, stel maar voor. Een explorer 16570 bijvoorbeeld :heart_eyes:

Upje!
Inmiddels een aantal ruilvoorstellen gehad, helaas zat de juiste er nog niet tussen. Uiteraard mag je me wel iets aanbieden. Genieten van de Tag Heuer doe ik nog steeds. Maar inmiddels begint het toch tijd te worden voor iets anders.
Helaas wel wat behoorlijk slechte ervaringen op gedaan op marktplaats, daar ben ik dus even niet meer te vinden. :persevere:

Hier toch nog een tijdje van genoten maar is nu verkocht!
Bedankt HF…

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.