Verkocht: TK/TR: Seiko SPB053J1 met staal + rubber (nieuwstaat overcompleet)

Hierbij mijn recent aangeschafte SBDC053 weer in het blauwe gedeelte te ruil aangeboden. Cash up van mijn kant kan maar tot zo’n 200 euro extra, cash-down is geen probleem. Graag ruil ik voor een andere blauwe duiker, en/of een van de drie modellen waar ik nu specifiek naar op zoek ben: De Evant Tropic Diver Blue of Bronze/Green, de Junghans Max Bill 027/4700.00, of Glycine Airman GL0062. Andere voorstellen zijn altijd welkom. Een koopvoorstel mag, maar ik ben op dit moment meer te porren voor een goede ruil.

Dit horloge is nieuw gekocht op 8 mei 2018 bij een Seiko dealer, de garantiekaart is getekend en de rekening is aanwezig. Dit model is alleen op de rubberen band te koop, de stalen band is er los bijbesteld voor ruim 200 euro.
Nog goed om te weten: De kleur van de lunette en de wijzerplaat is zowel donkerblauw, lichtblauw, zwart als alles ertussenin. De kleur verandert enorm afhankelijk van het licht.

Verdere gegevens:

Model Seiko SPB053J1
Inbegrepen Originele doos en omdoos, originele siliconen + metalen band, tag, rekening, handleiding, getekend garantiebewijs, alle links van de stalen band
Conditie 98/100. De 2 redenen waarom hij geen 100 krijgt: één miniscuul putje, moeilijk te zien met het blote oog maar gefotografeerd met optimale lichtinval zichbaar zoals op te laatste foto. Daarnaast wat deskdiver sporen op de metalen keeper van de rubberen band. De metalen band heb ik gisteren pas uit de verpakking gehaald, afgesteld op mijn polsmaat en één dag gedragen. Er zijn dus mede door de diashield coating géén deskdiver sporen
Dimensies 42.5mm breed, 13.8mm dik, bandaanzet 20mm, lug2lug 50mm
Leeftijd 8-5-2018 geleverd
Uurwerk Seiko 6R15
Glas Saffier met Dubbele AR-coating
Prijs De ruilwaarde is 750 euro. Ophalen is mogelijk in regio Eindhoven.

Foto’s:

!

19 likes

Veel ruilvoorstellen gehad maar helaas nog geen deal.
Daarom toch op de makkelijke manier:
Vanaf nu ook te koop, en wel voor 725 euro exclusief evt. verzendkosten

3 likes

Upje

Up

1 like

Lunchup en enige drop naar 700 euro. Lager wordt het niet en lijkt me een uitstekende prijs voor deze in nieuwstaat verkerende Seiko met staal, rubber en garantie.

3 likes

Voorlopig de laatste up, erg veel interesse binnen en buiten het forum, zit met een aantal geïnteresseerden dicht tegen een deal aan.
Waarschijnlijk nog maar even beschikbaar dus!

1 like

Verkocht buiten het forum

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.