Verkocht: Tourby BB4C B-Uhr Flieger Decorated

Dit prachtig stukje Duitse kwaliteit mag op zoek naar een nieuwe liefhebber. Aan het horloge ligt het niet, ongelofelijk mooi en degelijk, maar ik ga echt uitdunnen. Tourby is een Duits merk dat horloges “custom made” levert aan haar klanten. Veel moois te zien op hun website. Dit model is nog eens speciaal op wens gedecoreerd. Super mooie Flieger met super specs voor een zacht prijsje:

Merk & Type: Tourby BB4c Navigator Decorated
Case: 42mm, dubbelzijdig ontspiegeld saffierglas voorzijde, saffieren zichtbodem
Caliber: ETA Unitas handopwinder 6498, met incabloc antishock systeem, een Nivarox balansveer, Côtes de Genève, gerhodineerd, bruggen met perlage, geblauwde schroeven etc
Set: Full set, dat wil zeggen horloge op originele 22mm band en 18mm vouwsluiting, Tourby leren travelcase, certificaat
Conditie: Superconditie, miniem krasje op de bezel vlak voor de 2. Uurwerk loopt zeer nauwkeurig (+3 seconden per 24 uur, zie foto) Ik denk minimaal 95/100
Leeftijd: november 2012
Ophalen of verzenden: Beide mogelijk, eventueel ook afspreken “in the middle” zie ook mijn draadje: MotoSkooly
Prijs: 425,- euro. Geen inruil helaas.

Foto’s:

Tourby2

Tourby4

Tourby3Tourby1
Back1

Tourby6

Tourbycloseup
TourbyfullsetTourbykroonTourbyuurwerkTourbyachterzijdeTourbycertificaat

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/a/0/9/a096e4140e4682ecba63292ee42249dd847721a1_1_375x500.jpeg

Back2

12 likes

Deze is gereserveerd in afwachting van de betaling.

4 likes

Deze is verkocht, hier mag een slotje op.

1 like