Verkocht : Tudor black Bay blue ETA (2150,-!)

Hoi, dit is hoe je hem wilt. Blauw, ETA, smiley op de plaat, roos op de kroon en compleet. Ik heb in mijn hoofd gekregen dat ik iets voor mijn vrouw moet kopen dus gaat het e.e.a. in de verkoop. Leuke knaller voor de zomer!

Foto’s zijn ruk door teveel zonlicht, maar ach. Het model is inmiddels bekend.

1 Tudor Black Bay Blue.
2 Diameter 41 mm zonder kroon
3 Leeftijd: 2015. Heb hem laten controleren bij de horlogemaker. Hier is het horloge op waterdichtheid getest, de tube iets gesmeerd en de amplitude gemeten. Amplitude is hoog zat dus zorgeloos dragen!
4 Geheel compleet met omdoos, doos, pasje en boekje incl de ORIGINELE Nato band (extra Nato er nog bij) en een rubberen band
5 In gebruikte staat, een echte beater. Zorgeloos dragen voor een leuk bedrag.
6 Automatisch uurwerk Tudor 2824
7 vraagprijs €2250,-
8 ik wil budget genereren voor een leuke Breitling of Rolex voor mijn vrouw, maar ik sta ook open voor een inruil voor mij.

9 Ophalen geniet de voorkeur, maar verzending is mogelijk op kosten en risico koper.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Horloge om de pols

34 likes

Upje!

Ik ben goed in kopen, maar te ongeduldig in verkopen…
Daarom hoppa: 2150 euro incl verzenden!

Klapper voor de zomer, voor de prijs van een beater. Alstu.

7 likes