[Verkocht] Tudor Black Bay GMT (Overcompleet - 100% Nieuwstaat)

Zoals ook reeds in mijn ander verkoopstopic uitgelegd, heb ik na heel veel wikken & wegen en overpeinzen (na een gestage reductie van het maximale aantal horloges in mijn collectie gedurende de laatste jaren) besloten om mijn collectie finaal tot max. 5 stuks te beperken

Dit maakt dat de plaatsen beperkt zijn en sommige horloges, niettegenstaande prachtexemplaren en allemaal ooit persoonlijke grails, toch het veld moeten ruimen.

Zo ook deze prachtige Tudor Black Bay GMT, IMO dé nieuwigheid / verrassing op horlogegebied van 2018.

Deze Tudor werd door mijn nieuw aangekocht in augustus 2018 bij een Belgische AD. Op dat moment kon dit enkel na inschrijving op wachtlijst (uiteindelijk 2,5 maanden moeten wachten) en tegen list (3680 euro) - geen Italiaanse toestanden dus. Komt natuurlijk als complete full set, inclusief Tudor binnendoos, Tudor omdoos, 2 Tudor boekjes (garantie en gebruikershandleiding) en ingevulde Tudor garantiekaart.

Het horloge werd slechts 1x voorzichtig gedragen om wat wristshots te nemen en is dus werkelijk niet van nieuw te onderscheiden. De stickers op onder- en zijkanten van de case zijn zelfs nog aanwezig.

Inbegrepen is tevens een extra Tudor Terra Di Siena leren strap en Tudor vouwsluiting, samen ter waarde van 350 euro en een CP Watch Holder twv 15 euro (tegenwoordig quasi niet meer te vinden).

Mijn prijs voor het geheel : 3500 euro (dus inclusief de extra Tudor strap & sluiting twv 350 euro).

In eerste instantie wil ik alles graag in 1 set kopen.
Bij voorkeur op te halen regio Gent, doch ben bereid de koper eventueel een stuk tegemoet te reizen (NL/BE).
Inruil eventueel mogelijk tegen volgende horloges (enkel indien in nieuwstaat) : Tag Heuer Monaco Calibre 11, Rolex Oyster Perpetual 39 (114300 - zwarte of witte dial) of Rolex Explorer 1 (214270).

De specs :

het merk + het model : Tudor Black Bay GMT M79830RB-0001
de diameter : 41mm
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires : volledig compleet + extra’s (zie tekst)
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald : bij voorkeur F2F
de conditie van het horloge : 100% nieuwstaat/mint (zie tekst)
soort uurwerk : automaat / Tudor MT5652
de prijs : 3500 euro incl. de extra’s

De foto’s :
(excuses voor eventuele reflecties / stofjes - SN werd geblurd)

Bedankt voor het kijken.

27 likes

En … gereserveerd voor een forumlid :+1:

2 likes

En verkocht :ok_hand:
Bedankt aan de koper en HF !!!

1 like