Verkocht: Tudor fabric strap grey camo (19mm)

Tussen 2016 en 2018 werd deze ‘fabric strap’ meegeleverd als je een Tudor Black Bay 36 op staal of leer kocht. Het gerucht gaat dat het bedrijf van Julien Faure wat deze banden op ambachtelijke wijze maakt de productie niet aankon en Tudor waardoor genoodzaakt was hiermee te stoppen. Of ze wilden gewoon geld besparen, dat dat natuurlijk ook :slight_smile:.

Niet mijn foto, horloge niet bij koop inbegrepen :smile:

Feit blijft dat het een kwalitatief fantastische band is die gemaakt is door de Franse fabrikant die ook de originele parachute straps maakte die de Marine Nationale in de jaren '70 gebruikte op de issued Tudor ‘Snowflake’ Submariner.

Hoewel de band van uitzonderlijke kwaliteit is en er een tof verhaal aan zit, draag ik mijn Black Bay 36 alleen op staal en ligt de fabric strap te verstoffen in de kast. Daarom wil k 'm graag verkopen aan iemand die op zoek is naar deze band.

De band is een paar keer gedragen maar verkeert nog in nieuwstaat. Ik wil er graag € 80,- voor hebben incl. verzendkosten binnen Nederland

Referenties van mij als koper en verkoper vind je hier.

4 likes

Hij is er nog hoor :slightly_smiling_face:. Had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachten, de band past eigenlijk alleen op de Black Bay 36. Staar je niet blind op de prijs. Stuur me gerust een berichtje als je interesse hebt, hier ligt 'ie toch maar stof te verzamelen.

1 like