Verkocht: Tudor Pelagos 2 liner

Hf,

Kort maar krachtig, ik zou een mooie chrono een leuke aanvulling vinden voor bij mijn Colt. 2 duikers vind ik te veel gelijkenissen, een chrono zal een leuke afwisseling zijn. Ik ben specifiek op zoek naar een Speedmaster pro. Het liefst een wat ouder model zodat we qua waarde aardig gelijk blijven.

Door om bied ik aan een nette Tudor Pelagos. Betreft de 2 liner, oftewel voorzien van het ETA uurwerk. Houdt netjes de tijd bij en verkeert in nette staat.

Merk: Tudor
Model: Pelagos
Kaliber: ETA
Saffierglas
Bezelinsert: Ceramic Insert Black
Band: Originele rubberen en titanium. De titanium Is geschikt voor een pols van maximaal 18 cm.
B&P: Horloge komt met doos en extra rubberen banden set, maar mist helaas de papieren. Vorig jaar is echter het horloge voor een kleine reparatie naar Schaap & Citroen gebracht. Hierbij is het horloge naar Zwitserland gestuurd. Geen enkele twijfel over de authenciteit dus.
Ruilwaarde: EUR. 2300
Ruil: Speedmaster Pro

19 likes

Helaas zat het juiste aanbod er niet bij.
Derhalve het horloge nu ook in de verkoop. Direct voor de scherpe prijs die ik zelf ook heb betaald een week geleden, oftewel:

2200 euro.

Ik sta nu ook open voor andere ruil aanbiedingen.

4 likes

Dit horloge is verkocht binnen hf.
Hf bedankt voor het podium!

6 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.