Verkocht: Tudor Pelagos Blue (25600TB) 2650 euro

Een tijd van dit horloge genoten, maar het is tijd om verder te kijken. Ik ben behoorlijk onder de indruk geraakt van het horloge. Het draagt heerlijk licht, de fijnafstelling van de titanium band is werkelijk geniaal, de blauwe rubberband staat enorm goed en draagt heerlijk. Maar aangezien ik een flipperaar ben en weer wat anders wil, mag hij het pand verlaten.

De specificaties van dit horloge:

Tudor Pelagos Blue ref. 25600TB
Titanium kast en band. Draagt zeer licht.
Eigen manufacture met ca. 70 uur gangreserve, met chronometer specificaties. Loopt zeer nauwkeurig en windt makkelijk op.
De kast is 42mm in doorsnee (zonder kroon)
Datum
Dubbel ontspiegeld saffier glas; neem vrijwel alle reflecties weg.
Waterdicht tot 500m
inclusief een blauwe rubberen duikband
Full set met doos, omdoos, garantiekaart, papieren, etc. Aanschafdatum: mei 2017. Zit dus nog volop in de garantie
Horlogeforumprijs is €2725.

Dit horloge verdient mooie foto’s. Daarom maar eens een fototent gekocht en met de spiegelreflex een paar plaatjes geschoten (al ben ik nog steeds niet tevreden over de foto’s, het horloge is nog mooier dan ik kan vastleggen).

36 likes

Up.

Paar ruilvoorstellen gehad.
Liever geen ruil tenzij een blauwe Navitimer A23322 in mint conditie :slight_smile:

3 likes

up en zal er maar meteen een vakantieprijs van maken:

2650 euro

5 likes

vakantieprijs blijft staan met dit mooie weer :slight_smile:

Al enkele prijsvoorstellen en meerdere ruilvoorstellen gehad, maar nog niet de juiste :slight_smile:

1 like

Was 2 keer dicht bij een deal maar net niet.

Laatste up voordat ie naar Uhrforum gaat.

Goed weekend allen!

3 likes

Uhrforum heeft ie niet gehaald, verkocht binnen dit mooie forum!

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.