Verkocht! Tudor Prince Date Day 76200 🔒

Te koop aangeboden:
Zeer recente Tudor Prince Date Day met zilveren linen/mosaic wijzerplaat en gladde lunette. De kleur van de wijzerplaat varieert onder verschillende lichtomstandigheden van helder zilver tot dof-grijs, to ‘eierschaal’ - erg mooi. Dit model vind je niet in de Tudor collectie in Europa of de US, maar wordt nog steeds gevoerd in de actuele collectie in Azië.
Ik heb hem zelf slechts enkele weken in bezit maar door de aanschaf van meerdere vintage toppers in korte tijd vrees ik dat deze het onderspit gaat delven en in de kast blijft liggen. Ik hoop er iemand anders blij mee te kunnen maken.

Merk en model: Tudor Prince Date Day, ref. M76200-0011
Diameter: 36 mm, 20 mm lugbreedte
Leeftijd: maart 2020, HK geleverd en nog vol in de (wereldwijde!) garantie
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set, dus: sleeve, omdoos, doos, boekjes, garantiekaartje, tag, alle schakels
Verzendkosten of afgehaald: evt. aangetekende en verzekerde verzending is inbegrepen in vraagprijs, persoonlijke overdracht in de Randstad met inachtneming van de huidige RIVM richtlijnen kan ook
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed: 98%, ik heb hem zelf 1 volle week gedragen dus een kleine swirl is met een loupe zichtbaar maar dat was het dan wel, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2834 automaat (quickset voor dag en datum) met 38 u. gangreserve

Vraagprijs: Listprijs is € 2.250, ik heb hem zelf voor € 1.675 + € 480 aan invoer en btw gekocht. Ik vraag hier € 1.875 incl. evt. verzending.
Ik heb een sterke voorkeur voor cash maar sta evt. open voor (in)ruil, wees ajb. concreet als je een voorstel denkt te hebben.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Groet, Matthijs

Dit is particuliere verkoop, ik bied geen retourname en garantie op hetgeen aangeboden.

42 likes